Core message jak ji vytvořit?

Core message (dále jen CM) je sdělení, které v jedné větě odpovídá na tři důležité otázky zákazníků, kteří právě přišli na váš web. Vytvořte si jednu větu, kterou když vyslovíte, tak vašemu potenciálnímu zákazníkovi bude jasné, co děláte a jaký to bude mít pro něj přínos. Toto je velmi zásadní věta pro váš byznys! CM by měl vidět každý hned, když přijde na váš web. Snažte se být co nejvíce struční a věcní. Odpovězte nejdříve na všechny tři otázky níže a poté se z nich pokuste vytvořit jednu krátkou větu nebo slovní spojení. Ve výsledku musíte dosáhnout toho, že klíčové sdělení může být odpovědí na všechny tyto tři otázky. Co děláte?Pro koho to děláte?S jakým výsledkem nebo přínosem to děláte? Ve výjimečných případech lze pod CM umístit dovysvětlující podnadpis. Ten se používá v případě, že nedokážete vytvořit krátké klíčové sdělení. I zde ale hrajete o čas, takže se snažte být maximálně struční.Podnadpisem si neulehčujte práci. Návštěvník jako první vždy vidí CM a až poté si možná přečte podnadpis. Příklady podoby Core message Níže najdete příklady, jak může vypadat správná CM. Poté si vytvořte a zapište vlastní Core message. Tvořím weby pro podnikatele, aby mohli více prodávat.Cvičím jógu pro seniory, aby se cítili lépe i v pokročilém věku.Zajišťujeme rodinám bezproblémové stěhování po celé Praze a hlavně bez stresu. Postup tvorby Core message Nejlepší postup, jak dosáhnout správné Core message je napsat si na začátku vše, co vás napadne. Zkuste si nejdříve jednotlivě odpovědět na ony tři otázky. Klidně pište více variant. Poté začněte kombinovat a opět vytvořte několik variant. Pokud máte alespoň 5 variant, nechte je pár dní uležet. Poté se k CM vraťte a ty které se vám už nebudou líbit, tak ty odstraňte. Zbytek předložte vaší rodině, přátelům nebo komukoliv známému. Nechtějte po nich ale zpětnou vazbu, jak se jim CM líbí, ale nechte si vysvětlit, co za danou variantou vidí nebo co jim vlastně říká. Díky tomu získáte kvalitní zpětnou vazbu se kterou můžete dále pracovat, až najdete tu, která vám dá odpovědi přesně takové, které jste si sami napsali. Odpovědět na tři důležité otázky ve více variantáchKombinovat odpovědi získat alespoň 5 Core messageNechat vše uležet pár dníPo pauze nehodící se škrtnoutFinální CM sdělit přátelům atd. pro získání zpětné vazbyPostupně takto najít vítěze

projít na článek

Intel představuje nové Core i3, i5, i7 a Pentium G6950

Nové počítače podle návrhu Ivana Kvise. Intel představuje nové Core i3, i5, i7 a Pentium G6950 Související obrázky: [See image gallery at kvisova.cz]

projít na článek

Hero sekce nejdůležitější část webu

Tou nejdůležitější částí hlavní strany je vždy úvodní blok. Představuje část, kterou zákazník uvidí úplně jako první a vy ho právě zde musíte zaujmout. Úvodnímu bloku se taktéž říká intro nebo hero sekce. Z psychologického hlediska jde o tzv. první doj

projít na článek

4 hlavní změny v Messengeru, které začnou platit v lednu 2020

Facebook dělá maximum kroků k tomu, aby udělal Messenger štíhlejším, rychlejším a použitelnějším nástrojem. To se úzce dotýká jeho funkcí a chatbotů jako takových. V tomto článku jsem pro vás připravil krátký souhrn změn, které začnou platit v lednu 20

projít na článek

Jak vytvořit e-shop

Jak vytvořit e-shop. [youtube]7qigl59Q0as[/youtube] Více informací najdete zde: http://1www.webnode.cz/ Související obrázky: [See image gallery at kvisova.cz]

projít na článek

Nová PC sestava ProComs s procesorem Intel Core i5

ProComs uvádí nejmodernější PC sestavy s procesory Intel i5 a Intel i7. Tyto PC sestavy přinášejí nevídaný výkon při zpracování Full HD AVCHD videa a hraní těch nejlepších her. Související obrázky: [See image gallery at kvisova.cz]

projít na článek