Hlavní strana - Honza Tipmann

Tvořím a spravuji webové stránky pro malé i velké klienty

projít na web

Jak na stránku Omně?

Stránka „O mně“ má jediný úkol – představit vás. Lidé vás budou moci poznat blíže a budují si tak větší důvěru k vám. Důvěra je velmi důležitá při jakémkoliv druhu prodeje. Sami si můžete říci, zda byste raději koupili cokoli od člověka, kterého znáte, ne

projít na článek

Hero sekce podstránek webu

Hero sekce základních stránek by měla být naprosto jednoduchá a nést maximálně dva prvky. Těmi prvky jsou nadpis stránky a popis. Tato část by měla dát zákazníkovi vždy jasnou odpověď na to, na jaké stránce se právě nachází. Samozřejmě kreativitě se meze

projít na článek

Core message jak ji vytvořit?

Core message (dále jen CM) je sdělení, které v jedné větě odpovídá na tři důležité otázky zákazníků, kteří právě přišli na váš web. Vytvořte si jednu větu, kterou když vyslovíte, tak vašemu potenciálnímu zákazníkovi bude jasné, co děláte a jaký to bude

projít na článek

Hero sekce nejdůležitější část webu

Tou nejdůležitější částí hlavní strany je vždy úvodní blok. Představuje část, kterou zákazník uvidí úplně jako první a vy ho právě zde musíte zaujmout. Úvodnímu bloku se taktéž říká intro nebo hero sekce. Z psychologického hlediska jde o tzv. první doj

projít na článek

Jak správně vytvořit hlavní stranu webu?

Hlavní strana (HP – Home page) je nejdůležitější stranou vašeho webu. Jde o první stránku, kterou vaši zákazníci většinou uvidí. HP funguje v drtivé většině jako rozcestník pro další stránky webu. Mělo by jít o souhrn krátkých odstavců, které lákají návšt

projít na článek

Hlavička webu

Hlavičkou webu se myslí část, kde máte umístěné logo a menu. To jsou zároveň dva nejdůležitější prvky, které v hlavičce najdete. Pro osobní weby bývá standardní rozložení hlavičky takové, že máte vlevo logo a na druhé stráně menu. Není tu potřeba vymýš

projít na článek

Kdo nebo co je cílový zákazník ajak ho najít?

Než se pustíte do tvorby webu, je důležité si vždy definovat vašeho cílového zákazníka. Jde o ideálního zákazníka, kterého chcete mít ve vašem pomyslném obchodě. Definice tohoto zákazníka je jednou z nejdůležitějších fází před tvorbou webu. Je potřeba

projít na článek

Struktura webu

Z praxe vím, že když si „neprofesionál“ tvoří svůj web, opomíjí jednu důležitou část v rámci přípravy, a tou je struktura webu. Promyslete si, kolik bude mít web stránek, jaké stránky to budou, a jak se bude web větvit. Nemusíte mít naprosto přesnou předs

projít na článek

Jaké máme druhy webů

Co je to vlastně web a k čemu nám slouží? Web je naše prezentace. Je to místo, kde můžeme prezentovat sami sebe, ale i naše služby.V přeneseném slova smyslu jde o naší „základnu“ pro celý náš business na internetu. V dnešní době je potřeba být na internet

projít na článek

Název webu / domény

Čím složitější název zvolíme, tím hůře bude doména dohledatelná, a méně lidí si ji zapamatuje. Jméno domény volte jednoduché, lehce zapamatovatelné a trochu kreativní. Jestliže si tvoříte osobní web, je ideální použít pro doménu vaše jméno. Pokud je vá

projít na článek