Čím složitější název zvolíme, tím hůře bude doména dohledatelná, a méně lidí si ji zapamatuje. Jméno domény volte jednoduché, lehce zapamatovatelné a trochu kreativní. Jestliže si tvoříte osobní web, je ideální použít pro doménu vaše jméno. Pokud je váš cílový zákazník starší, vyvarujte se anglickým slovům v názvech domény. Snažte se zvolit český název a koncovku .cz. Je to sázka na jistotu. Dobré je také vyhnout se pomlčkám. Někdy vám nic jiného nezbyde, ale pokud je to trochu možné, pomlčky nepoužívejte. Velmi těžko se lidem pamatují a veřejně je říkat není také žádná paráda. Jak vybrat správný název domény Jestliže si tvoříte osobní web, zvolte jednoznačně jako název domény vaše jméno. U firmy to bude název firmy a u produktu název produktu. Žádná věda v tom není. Jméno domény musí být volné Na celém světě nemohou být dva lidé, kteří by měli zakoupený stejný název domény se stejnou koncovkou. Proto je třeba si ověřit, že váš návrh je volný k zakoupení. To můžete udělat například na webu adresawebu.cz Je výběr jména důležitý? V dnešní době už výběr jména domény důležitý příliš není. Důvodů je hned několik, ale zatím co v minulosti byly více vidět odkazy, dnes už se spíše používají různé bannery, tlačítka, hypertextové odkazy a podobně. To má za následek, že názvy domén mizí za těmito prvky a návštěvník tak reálně nekliká na název vaší domény, ale například na tlačítko s textem Přejít na web. Jakou koncovku zvolit Tady velmi záleží na tom, jaký máte produkt a na koho je cílený. Je to právě koncovka, která je většinou důležitější než samotný název domény, protože právě koncovka nám dává tušit v jakém jazyce web bude. A teď u je vám asi jasné, že samozřejmě také musí platit to, že když máme koncovku CZ, tak by měl být web v češtině nebo třeba u COM lidé očekávají angličtinu apod. Jestliže cílíte především na český trh, vaše doména by měla končit na .cz v každém případě. U slovenského trhu to bude zase .sk a tak dále. Nejvíce se vyvarujte kreativním koncovkám, jako .int, .edu, .online a tak dále. Na tyto koncovky lidé nejsou zvyklí a pravděpodobně místo toho často napíšou vaší doménu s .cz nebo .com, což je může dovést úplně někam jinam a k vám se nedostanou. S www nebo bez? Tato otázka nemá jasnou odpověď. Proč? Protože je to celkem jedno. V dnešní době jsou všechny domény nastaveny tak, že když zadáte jednu nebo druhou variantu, tak jako tak se dostanete na cílený web. Další důvodem je fakt, že domény jsou schované za klikací prvky viz výše. Osobně ale pro větší estetiku v adresním řádku (řádek, kde se zobrazuje adresa webu ve vašem prohlížeči) volím raději bez www, protože adresa se zdá poté být kratší a tím pádem jednoduší.
Internetové domény na prodej. Domény jsem koupil pro konkrétní projekty, ale nápadů mám víc, než mohu realizovat, proto nabízím nevyužité domény na prodej. The post Domény na prodej nabízím nevyužité internetové domény k prodeji appeared first on VAR/LOG
projít na článekV nejbližší době dojde k přesunu mojí prezentace - webu na novou doménu druhého řádu: vitariha.cz.
projít na článekPrvní díl ze série článků určených pro začátečníky a mírně pokročilé, ve kterých budu popisovat tvorbu webu krok po kroku pomocí WordPressu a builderu Elementor / Elementor Pro. Projdeme si základní věci ohledně registrace domény a volby webhostingu. V př
projít na článekPo šesti letech provozování svatebního magazínu SvatebníAsistentka.cz jsem se v loňském roce rozhodl k razantnímu kroku, a sice ke kompletnímu redesignu a změně logické struktury některých dílčích částí tohoto webu. Vývoj vzhledu webu v letech 2012 - 2019
projít na článekPokud jste někdy testovali rychlost načítání svého webu, jistě jste došli k závěru, že jednou z největších datových zátěží vašeho webu jsou právě obrázky. Přesto se mnoho z nás optimalizaci datové velikosti obrázků a jejich rychlosti načítání příliš nevěn
projít na článek