Co je to vlastně web a k čemu nám slouží? Web je naše prezentace. Je to místo, kde můžeme prezentovat sami sebe, ale i naše služby.V přeneseném slova smyslu jde o naší „základnu“ pro celý náš business na internetu. V dnešní době je potřeba být na internetu. Nemusíte tam vyloženě prodávat, ale je třeba prezentovat se a kdo ví, možná později můžete web rozšířit i na podnikání on-line (kurzy, e-booky). Web se občas mylně používá jako náhražka klasických vizitek. Web není vaše vizitka. Na vizitce předáváte kontakt na vás, na webu prezentujete vaše služby. Šablona firemního webu Druhy webů Není web jako web. Existuje jich několik druhů. Mezi nejčastější patří osobní a firemní weby. Ostatní jsou už poté specifičtější, neznamená to ale, že se k nim nemůžete propracovat. Můžete mít totiž na začátku osobní web a později se dopracovat k eshopu. Většinou ale tyto zásahy jsou razantní a znamenají kompletní zásah do struktury, tvorbu redesignu a podobně. Na začátku je důležité si uvědomit, jaký web budete tvořit. Není totiž dobré vydávat se cestou tak nějak na půl. Většinou to právě i potom tak na půl dopadne a web vlastně nemá jasné zaměření, což mu škodí zejména v nejednoznačnosti obsahu. Nejčastějšími druhy webů jsou rozhodně osobní nebo firemní weby. Mezi další patří: Osobní webFiremní webFunnelový webE-shopový webKatalogový webProduktový webOne page web Druhů webů je určitě více, vypsal jsem ale jen ty, které se nejčastěji používají. Je také možné, že se setkáte i s jinými názvy těchto druhů. Ať už jsou ale názvy jakékoliv, většinou jde odvodit, pro co jsou určené. Šablona osobního webu Osobní vs. firemní web Názvy už napovídají, že tyto dva nejpoužívanější druhy se řídí především tím, jak na nich budete vystupovat vy nebo vaše firma. Podstatným rozdílem je fakt, že do osobního webu vkládáte vaši osobnost. Používáte vaše fotografie, většinou se snažíte navodit u webu přátelský vztah a zcela se míjíte s firemní kulturou. Web jednoduše říká, kdo jste, co děláte a proč to děláte. Tyto tři otázky si dobře zapamatujte, protože je velmi důležité, aby web na ně dokázal odpovědět. Firemní weby jsou naopak méně osobní. Používají se fotografie kanceláří, budov firmy a podobně. Pohlíží se především na to, jestli firma vystupuje na webu profesionálně, a jak s lidmi komunikuje. Jestliže byste například chtěli web dělat trochu osobní a trochu firemní, narazíte. V tomto případě nejde oba druhy kombinovat a vzniká z toho web, který neví, kudy jde.
V mém minulém článku zaměřeném na optimalizaci obrázků jsem zmínil doporučení používat obrázky ve formátu WebP. Jaké jsou výhody těchto obrázků, jak je do vašeho webu implementovat a má je vůbec smysl používat? Vše vám prozradím v tomto článku. WebP je fo
projít na článekPo šesti letech provozování svatebního magazínu SvatebníAsistentka.cz jsem se v loňském roce rozhodl k razantnímu kroku, a sice ke kompletnímu redesignu a změně logické struktury některých dílčích částí tohoto webu. Vývoj vzhledu webu v letech 2012 - 2019
projít na článekPokud jste někdy testovali rychlost načítání svého webu, jistě jste došli k závěru, že jednou z největších datových zátěží vašeho webu jsou právě obrázky. Přesto se mnoho z nás optimalizaci datové velikosti obrázků a jejich rychlosti načítání příliš nevěn
projít na článekZ praxe vím, že když si „neprofesionál“ tvoří svůj web, opomíjí jednu důležitou část v rámci přípravy, a tou je struktura webu. Promyslete si, kolik bude mít web stránek, jaké stránky to budou, a jak se bude web větvit. Nemusíte mít naprosto přesnou předs
projít na článekČasto se na školeních setkávám se situací, ve které je kolega či blízký člověk cítit potem, je mu cítit z úst či mu zrovna nevoní nohy. Účastníci kolikrát kolem ožehavé situace krouží, naznačují a nebo se jejímu řešení rovnou vyhnou a trpí. V novém díle (
projít na článek