Jak správně vytvořit hlavní stranu webu?

Hlavní strana (HP – Home page) je nejdůležitější stranou vašeho webu. Jde o první stránku, kterou vaši zákazníci většinou uvidí. HP funguje v drtivé většině jako rozcestník pro další stránky webu. Mělo by jít o souhrn krátkých odstavců, které lákají návštěvníka podívat se na vaše další strany. HP by také měla určovat design celého webu. To, jak si tedy postavíte hlavní stranu, se poté odrazí na všech vašich stránkách. HP je tedy vždy třeba velmi dobře vyladit, hlavně po designové stránce, abyste se mohli pustit do další fáze. Na HP návštěvník zjišťuje, co vše najde na vašem webu. Začíná zde první budování důvěry a navazování kontaktu. Předávejte mu informace o vás přehledně a srozumitelně. Části hlavní strany Hlavní stranu si můžete pomyslně rozdělit na bloky. Pokud začneme odshora, tak tu vždy bude důležitý blok 0 nebo se pro tuto část používá označení Hero sekce. Jednotlivé bloky si postupně rozebereme v dalších částech WebSkicáku. Pod prvním blokem následují další s názvy stránek, na které budou odkazovat. Tedy například bloky: Služby, O mně, Reference a tak dále. To, jak si jednotlivé bloky seřadíte, záleží na vás. Obvykle se používají tyto tři postupy pro hlavní stranu, přičemž nejlepší je bod 1: Z psychologického hlediska díky této hierarchii dochází k postupnému budování důvěry ve vás podle toho, jak zákazník postupuje stránkou níže. Postupně dostává přesně odpovědi na otázky, které ho napadají a tak nikdy nemá potřebu zbytečně se zamotávat do všech částí webu. Teď si v bodech ukážeme, jak zhruba přemýšlí návštěvník a jaké odpovědi dostává putováním po hlavní straně. Pro tuto modelovou situaci budeme vycházet z hierarchie bodu 1: Kde to jsem? Co ten člověk dělá? Hero sekceDíky první sekci dostane návštěvník odpovědi, aby pochopil na jakém webu je a jakému oboru se věnujete. Nemusíte být konkrétní, ale člověk musí vědět, jestli stavíte rakety nebo jste grafik.Aha, vím, kde jsem a co tu najdu, ale s kým mám tu čest? O mněPředstavte se. I v reálném životě se představujete. Když chcete něco prodat, lidé musí vědět od koho kupují. Tady začíná budování důvěry, protože začínáte prodávat sami sebe. Ukazujete, kdo jste.Zajímavý člověk, ale co vlastně dělá? Chtěl bych aby mi pomohl protože je zajímavý, ale dokáže pomoci zrovna mě? SlužbyJe čas představit vaše služby. Lidé už ví, kde jsou, kdo jste a v jakém oboru se pohybujete. Odpovězte lidem, jestli nabízíte přesně tu službu, kterou oni potřebují.Super, ten člověk by mi mohl pomoci, ale opravdu ví co dělá? Má cenu mu platit za služby? ReferenceJe čas ukázat vaše výsledky. Člověk má už vybráno, chce vás, chce vaší službu, ale jak to tak bývá, začneme váhat v momentě, kdy jde do tuhého a musíme udělat ten krok kupředu. Proto je dobré hned ukázat reference. Ukázku toho, že pokud se rozhodnou pro vás, určitě neprohloupí, protože máte skvělé výsledky.Ty jo, tak já do toho tedy půjdu, je ale vůbec ještě ten člověk aktivní? BlogTento bod není úplně povinný, protože není stěžejní. Blog vám každopádně dokáže pomoci v tom, abyste lidem ukázali, že se v daném oboru vzděláváte, že máte co říci, ukáže jak se vyjadřujete a že jste stále aktivní. Blog je tedy dobré mít, ale bez něj to není taková pohroma, jako kdybyste zapomněli třeba na část O mně.Jsem rozhodnutý, kde mám napsat nebo zavolat? KontaktNezapomeňte, že na konec cesty nesmíte dát zeď ale bránu v tomto případě bránu představuje kontaktní formulář nebo kontakty obecně. Nemělo by se určitě stát, že byste stránku ukončili ničím, co by nutilo návštěvníka k nějaké akci. je to jako byste uvařili skvělé jídlo a těsně před servírováním ho vyhodili do koše. Takže pozor, na konci musí být výzva k akci, avšak jsme stále jen na HP, takže by mělo jít o nějaký magnet zdarma nebo kontaktní formulář.

projít na článek

Struktura webu

Z praxe vím, že když si „neprofesionál“ tvoří svůj web, opomíjí jednu důležitou část v rámci přípravy, a tou je struktura webu. Promyslete si, kolik bude mít web stránek, jaké stránky to budou, a jak se bude web větvit. Nemusíte mít naprosto přesnou předs

projít na článek

Užijte si kreativní zábavu s aplikací Coggle!

Potřebovali jste někdy vytvořit mapu či diagram? Ať už řešíte strukturu webu, klíčová slova v PPC kampaních nebo obsahový media plán, tak možná stejně jako já hledáte k ruce šikovný nástroj, který by vyhovoval vašim potřebám.

projít na článek

Redesign webu Svatebniasistentka.cz tvorba šablony na míru

Po šesti letech provozování svatebního magazínu SvatebníAsistentka.cz jsem se v loňském roce rozhodl k razantnímu kroku, a sice ke kompletnímu redesignu a změně logické struktury některých dílčích částí tohoto webu. Vývoj vzhledu webu v letech 2012 - 2019

projít na článek

Jak si vybrat správnou žehličku na vlasy?

Chcete si vytvořit dokonalý styling, poradíme vám jak si správně vybrat žehličku na vlasy.

projít na článek

Affiliate web (14): Tvoříme menu

Rubriky a podrubriky máme vytvořené, náš affiliate web nám pomalu roste pod rukama a v dnešním díle si ukážeme, jakým způsobem vytvořit přehledné menu, díky kterému se příchozí návštěvník bude na webu dobře orientovat. K tvorbě přehledného menu ve WordPre

projít na článek