Cross selling – co to je a proč ho potřebujete umět?

Cross selling – co to je a proč ho potřebujete umět? Cross selling a up selling jsou výrazy známé především provozovatelům eshopů, ale typicky i fast foodovým restauracím. Jedná se o techniky nabízení produktů souvisejících (cross/křížový prodej: při koupi telefonu nabídnete obal, k burgeru hranolky, ke stříhání vlasů prodáte šampon), v případě up-sellingu nabídnete dražší variantu vybraného produktu: Superb místo Octavie, iPhone 13 Pro místo iPhone 13 atp.V obou případech u Vás zákazník utratí více peněz a těží z toho obě strany. Vy máte větší obraty a potřeby Vašeho zákazníka byly lépe ukojeny. Za další, pokud dražší nebo související produkty zákazníkovi nenutíte ale nabízíte, získává ze strany prodejce silnější dojem péče. Jak tyto techniky správně ovládnout i mimo prostředí eshopu a zajistit aby u Vás zákazník více utratil, odcházel spokojený a příště se vrátil? Přemýšlejte co s čímU čeho je nutné začít, je definovat si jaké produkty nabízet jako doplňkové. Dává přeci smysl, že k páru trekových bot nabídnete impregnační sprej, nikoli pár lodiček. Příklad je to sice extrémní, ale podtrhuje dva body:Pokud Váš zákazník aktuálně řeší problém spojený s túrou po horách, budou mu lodičky pravděpodobně k ničemu. Impregnační sprej navazuje na původní potřebuNajděte finanční hranici, kterou Vaši zákazníci u jednotlivých produktů mají. V případě nákupu v řádech tisíců korun nedává smysl pokoušet se přidat další produkt v podobné hodnotě.Opírejte se o dataBez dat to dlouhodobě nejde. Je nutné vysledovat co již Vaši zákazníci organicky kombinují a na tyto kombinace buď navázat a rozšířit je, nebo z nich odvodit další plynoucí z Vašeho know how. Nebojte se inspirovat u konkurence. Základem ale vždy budou Vaše prodeje a Vaše skupina zákazníků. Sběr a vyhodnocování dat o prodejích je tedy alfou a omegou. Testujte kombinace – ideálně pokud máte více provozoven, zkuste jednu z nich vybrat jako testovací. Pokud se model osvědčí, můžete ho rozšířit do zbytku sítě, v opačném případě přijít s novou kombinací a na jiné prodejně ho otestovat.Neprodávejte pouze jednouSnažte se zajistit, aby se Vám zákazník vracel. To uděláte jednak kvalitou svých produktů a služeb, ale také pomocí věrnostního programu. U pravidelných zákazníků je o 67% vyšší pravděpodobnost úspěšného prodeje navíc. Nabídněte jim tedy věrnostní program, který je bude motivovat k návratu.Mluvte ke konkrétním zákazníkůmV případě mobilní aplikace dokonce můžete připravovat speciální akce na základě chování zákazníků a o těchto akcích je informovat formou notifikací v telefonu.Máte-li maloobchod s chovatelskými potřebami, nechcete přece akvaristům nabízet slevy na psí krmivo. Vaše komunikace se zákazníkem je o to osobnější a efektivnější.Je nutné mít správné nástrojeChcete-li pokácet strom, máte na výběr ze spousty nástrojů. Můžete si vzít sekyru, motorovou pilu, pokud se ale kácením stromů živíte, nepřipadá ani jedno v úvahu a potřebujete lesní harvestor. Pokud svůj pracovní nástroj podceníte, konkurence která ho má Vás předběhne a může se stát, že získá nedohnatelný náskok. To samé platí při prodeji a bez sofistikovaného pokladního systému se neobejdete.Zjistěte tedy, zda máte pro podobnou práci se zákazníkem potřebné nástroje. Pro konzultaci se neváhejte obrátit na nás pomocí formuláře níže.Čtěte také:Jak pomocí pokladního systému VYDĚLAT peníze?Jak pomocí pokladního systému UŠETŘIT peníze?VŠECHNY ČLÁNKY The post Cross selling – co to je a proč ho potřebujete umět? appeared first on SmartPOS.

projít na článek

Integrate Online Store with JetWoo Builder and Start Selling Immediately

Jet plugins are Elementor addons, specially developed to provide users with additional functionality in this page editor. Jet plugins main advantage is containing modules which are not included in standard Elementor bundle. Building content has never been

projít na článek

CROSS TEJPING (TRIGGER, AKU TEJPING) Jesenice

Momentálně není vypsán termín pro tento kurz. V případě zájmu nás prosím kontaktujte. Nabízíme i kurzy na míru přímo na vašem pracovišti.  9:00 17:00 Cena: 2500 Kč Místo konání: SATEMA, Říčanská 1177, Jesenice (Lékařský dům) Metoda, která využívá speciál

projít na článek

Jak pomocí pokladního systému VYDĚLAT peníze?

Jak pomocí pokladního systému VYDĚLAT peníze? Pokladní systém nebo POS systém (z anglického Point Of Sale – místo prodeje) je v širším povědomí podnikatelské k

projít na článek

Šanta (v) Kočičí – co to je a proč kočky (ne)reagují

Šanta (v) Kočičí co to je a proč kočky (ne)reagují Šanta? Hmm, o tom už jsem někde slyšela, nedává se to do hraček pro kočky? Prý jsou z toho kočky celý šílený, ale to se určitě přehání… Nevinná to myšlenka, která vedla k tomu, že jsem do kavárny přinesl

projít na článek

Potřebujete rolovací mříže do obchodu?

Rolovací mříže se hodí do jakékoliv obchodní jednotky. A to buď na vstup nebo do míst, které chcete mít uzavřené. Umíme si poradit s jakýmkoliv řešením. Nabízíme několik typů provedení rolovací mříže. Na následujících fotografiích si můžete prohlédnou

projít na článek