Další postřehy při přechodu na Google Analytics 4

S nástupem Google Analytics 4 pro vás mám několik dalších myšlenek, které navazují na mé předchozí články na toto důležité téma.

projít na článek

Víte, jak nastavit nové Google Analytics 4?

Dneska bych rád navázal na článek o přechodu na Google Analytics 4. Vypíchl jsem pro vás ty nejdůležitější oblasti v nových GA4, které je třeba mít pod palcem.

projít na článek

Vypnutí automatické migrace Universal Analytics na GA4 / založení další GA4 služby 28. února

Nejspíše vám přišel následující e-mail. Odkazy z textu: [UA→GA4] O automaticky vytvořených Google Analytics 4 službách (GA4 property): https://support.google.com/analytics/answer/12938611 (jen angličtina) [GA4] Začněte používat Google Analytics 4 : https:

projít na článek

Máte zkušenosti s nastavením Google Analytics 4?

Mít Google Analytics 4 se už dneska určitě vyplatí. Je však důležitá nejen příprava a testování, ale i fakt, že Google plánuje vytvořit těm uživatelům, kteří ještě službu nenastavili, automatický import z Google Universal Analytics. Což nemusí být úplně i

projít na článek

Google Analytics 4 je tady!

Google Analytics (GA) je analytický nástroj z dílny Google, známý pod názvem Universal. Ten umožňuje jednoduše zjistit nejdůležitější data o webu či e-shopu, ať už se jedná návštěvnost a zobrazení stránek, měření hodnot objednávek nebo třeba odkud přicház

projít na článek

Tři užitečné přehledy v Google Analytics 4

Google Analytics 4 není nepovedou kopií starých Analytics. Je to úplně nový pohled na webovou analytiku. Na blogu Marketing Makers jsem najdete tip na tři super přehledy v GA4, které jsou možné díky GA4 a jejich možnostem reporting. Přejít na článek

projít na článek