Den virtuálního asistenta Jak vypadá pracovní den?

Virtuální asistenti/tky z firmy PéčeProZákazníky.cz jsou nedílnou součástí našeho holdingu. Služeb virtuálních asistentů využívá mnoho klientů a to hlavně pro jejich samostatnost a výběr úkolů, který dokážou zastat. Jak vypadá den našich asistentek a bylo by to něco pro vás?  Ráno dělá den Den asistentů začíná v 8:00, kdy jsou připraveni v našich plně vybavených kanceláří zastat úkoly pro jejich klienty z různých oborů. Virtuální asistenti si nastaví priority na základě potřeb firmy a individuálních požadavků klientů. Hned ráno zkontrolují interní systém a odbaví urgentní věci. Kolem 10:00 se koná rychlá porada se všemi asistenty, kdy se navzájem informují, na kterých úkolech budou během dne pracovat a případně si navzájem poradí, co a jak odbavit. Jaké úkoly asistenti dělají? Díky různorodosti klientů, zastávají asistenti variabilní úkoly. Většinou se týkají administrativních činností jako jsou správa kalendáře klientů správa sociálních sítí obvolání klientů / klientových zákazníků zajištění oběda na meetingtvorba itineráře na dovolenouporovnání konkurenceobjednání nejvýhodnějšího zbožíreportykorektury textupřeklady do angličtinykontrola webuspráva zákaznických linekobsluha chatbotů a další.. Hlavním a nejdůležitějším úkolem asistentky je, co nejvíce ulevit svým klientům a ušetřit jim práci. Bylo by to něco pro vás? V současné době hledáme virtuální/ho asistentu/tku do našeho týmu v Litoměřicích. Pokud tedy hledáte dynamickou a různorodou práci, kde se rozhodně nebudete nudit – podívejte se na popis pozice, na to koho hledáme a také na to, co můžeme nabídnout my tobě. Budu se těšit na Vaše životopisy. Vaše HR manažerka Renča Článek Den virtuálního asistenta Jak vypadá pracovní den? se nejdříve objevil na Channel Partners.

projít na článek

Pomáhejte snámi nemohoucím lidem. Hledáme osobního asistenta/ku vJeseníku

Hledáme empatické a komunikativní pracovnice, které mají zájem patřit do našeho týmu Maltézské pomoci Jeseník a chtějí docházet do domácností klientů s omezenou soběstačností. Jedná se o pozici pracovníka v sociálních službách, osobního asistenta, který v

projít na článek

Co obnáší práce BPA osobního asistenta?

V členské sekci Navigátoru za prací, kde pro vás vyhledáváme nabídky práce, ke kterým není potřeba znalost norštiny, se často objevuje pozice BPA osobního asistenta pro postižené. Často k této práci máte doplňující dotazy typu: Opravdu není potřeba noršti

projít na článek

UPRAVENÁ PRACOVNÍ DOBA

Milí zákazníci, vzhledem k současné situaci vzniklé díky bezpečnostním opatřením vás informujeme o úpravě pracovní doby, a to tak, že na všech našich provozovnách budeme mít otevřeno od 9 do 18:00 h. V sobotu máme otevřeno do 13h. Těšíme se na vás! The po

projít na článek

Home office a pracovní doba

Svobodně podle svého, anebo podle zaměstnavatelem daného rozvržení pracovní doby? Podívejme se na možnosti a specifika, která platí pro úpravu pracovní doby u zaměstnanců v režimu home office.

projít na článek

Zvýšení limitu pro peněžitý příspěvek na stravování

Od 20. 8. 2022 platí nový limit pro peněžitý příspěvek na stravování (stravenkový paušál) za jednu směnu, který byl doposud ve výši 82, 60 Kč. Nově byl limit navýšen na 99,40 Kč. Dále došlo ke změně stravného za pracovní cestu zaměstnance. Za každý kale

projít na článek