V současném podnikatelském prostředí je efektivní řízení vztahů se zákazníky (customer relationship management) důležitější než kdy jindy. CRM je často, a to bez jakékoliv nadsázky, doslova klíčovým prvkem úspěchu. Pro rostoucí firmu pak zcela zásadní roli hraje CRM software – procesní nástroj zákaznicky orientovaného managementu. Důvod je prostý: správa bobtnající klientské základny je bez něj prakticky nemožná. Díky CRM posílíte vztahy Budování úspěšného byznysu je mnohem jednodušší, když se firma zaměří na udržování dobrých vztahů se stávajícími zákazníky. V konečném důsledku jsou totiž výrazně levnější (náklady na akvizici nových klientů bývají násobně vyšší) i ziskovější (dlouhodobí zákazníci mají tendenci utrácet větší částky). Ale jak konkrétně CRM zajistí, aby se jednorázový nákup proměnil na pevné pouto mezi firmou a zákazníkem? Zásadní roli hrají informace, které CRM systém neúnavně sbírá, třídí a analyzuje. S pomocí sofistikovaných marketingových nástrojů je poměrně snadné zacílit na specifické segmenty zákazníků a nabízet jim zboží či služby na míru jejich skutečným potřebám. Živá voda pro zákaznický servis Moderní zákazník je mnohem náročnější, než jak tomu bylo před deseti lety. Tlak na co nejnižší cenu již není prioritou – pro nakupující je často mnohem důležitější kvalita zákaznického servisu. A ten by ho měl navíc provázet od doby před nákupem a nekončit ani po něm. S CRM systémem je komunikace s potenciálními i stávajícími zákazníky mnohem jednodušší, protože lidem z oddělení zákaznické či technické podpory servíruje všechny potřebné informace ohledně již proběhlých interakcí – díky tomu významně klesá reakční doba a zvyšuje se pravděpodobnost úspěšného zpracování požadavku. Objevte i další benefity CRM CRM samozřejmě přináší i další klíčové výhody. Implementace vhodně zvoleného softwaru vede k dramatickému zefektivnění prodejních procesů, vyššímu konverznímu poměru marketingových kampaní a v neposlední řadě k automatizaci množství rutinních procesů, a tedy i velké úspoře času. Praktický přínos CRM systému si můžete vyzkoušet i zdarma. Stáhněte si český CRM pro Microsoft 365 eWay-CRM a ponořte se do neprobádaného světa řízení vztahů se zákazníky třeba hned teď. Nebudete litovat. Příspěvek Díky CRM vytěžíte ze zákaznického portfolia maximum. Jaké konkrétní výhody přináší? pochází z Podnikmag.cz
V tomto článku si hlouběji rozebereme, jaké jsou různé způsoby ležení v hamace a jaké výhody a nevýhody přináší.
projít na článekPři expanzi na mezinárodní trh je nezbytné investovat do prvotřídního marketingu, který rezonuje s cílovým publikem. Prvním krokem k tomu a zároveň jediným způsobem, jak to udělat správně, je s ním efektivně komunikovat jeho rodným jazykem prostřednictvím
projít na článekNa základě zákaznického auditu, provedeného ČEZ, a.s. a I&C Energo, a.s ve dnech 22. a 23. března 2011, kterým byl na vytipovaných vzorcích bezpečnostně významných zakázek pro ČEZ, a.s. a I&C Energo, a.s. ...
projít na článekPřinášíme Vám nové pásové rýpadlo! Rozšíření naší produktové řady o pásové rýpadlo Wacker Neuson ET 90 přináší významné výhody pro vaši stavební činnost. Tento výkonný stroj kombinuje robustnost a precizní ovládání, díky čemuž dokáže efektivně zvládnout
projít na článekVěděli jste, že dnes stále hojně využívané klasické systémy dveří jsou z hlediska bezpečnosti naprosto nevyhovující? Člověk se udivuje nad tím, jak zloděj s úplně základním vybavením dokáže v relativní tichosti během chvilky takové dveře otevřít. S přibýv
projít na článek