Direct mail není krok zpět. Zkuste ho přimíchat do komunikačního mixu

Více či méně zajímavých newsletterů máte plnou e-mailovou schránku. Ale kdy vám naposledy přišel dopis, osobní, hezky napsaný a nabízející to, co opravdu potřebujete? Možná že už dávno, nebo dokonce nikdy. To stejné platí i pro vaše zákazníky. Tak proč jim nějaký ten dopis neposlat? Testujeme za vás V Malé marketingové jsme se s několika klienty do direct mailu pustili a zkoušíme, co to udělá. Výtěžnost direct mailu (jinak také osobních dopisů) konkrétní osobě (pracovní pozici, oboru…) se nám zatím jeví jako 2–3%. Vyjádřeno řečí základních čísel to možná není na první pohled nic moc. Ale pokud si představíte, že se jedná o zakázky v řádu statisíců, rázem se vám přestane direct mail jevit jako zanedbatelný kanál. Zvlášť v B2B může některým přijít vhod jako doplnění a zpestření komunikačního mixu. Kombinujte v komunikačním mixu „oldschool” i trendy kanály Není posílání dopisů přece jen předpotopní metoda? Podle nás ne. Dosah klíčových osob na LinkedInu není 100%, ale zhruba 40%. A tak je potřeba dosáhnout i na ten ‚‚zbytek‘‘ a namíchat takový komunikační mix, který zasáhne co největší část vašich možných klientů. Jedna možnost jsou vyhledávače. V B2B je to pořád vcelku jednoduchý úkol, pokud na něm pracujete poctivě. Další možností je telefon. Klasické ‚‚navolávání‘‘ schůzek není mrtvá disciplína. Ještě ne. A pak je tu zmíněný osobní dopis. Slovem osobní přitom myslíme opravdu osobní. Připravte individuální obsah a hurá na poštu Zdá se vám výtěžnost zajímavá? Pak je nejvyšší čas pustit se do testování! Pokud to vaše zaměření umožňuje, netroškařte a testujte na tisícovce osob. Od 1 000 dopisů vám totiž bude Česká pošta účtovat 9 korun za zásilku místo 26 Kč. Dobrá množstevní sleva se vždycky hodí. Dejte si záležet na výběru 1 000 konkrétních osob. A ještě víc na formě a obsahu osobního dopisu. Nezapomínejte, že musí být adresován člověku od člověka, nikoliv firmě. Použijte svůj naturel, jazyk, zkušenosti i jistotu, že nabízíte něco, co má smysl a přínos. Prostě to, na co druhá strana slyší. A pozor, nezapomeňte na výzvu k akci. Sebelepší osobní dopis nezmůže nic, pokud nedáte adresátovi jasnou ‚‚indicii‘‘, co si má s vaším sdělením počít. ‚‚Zavolejte mi.‘‘ ‚‚Napište.‘‘ ‚‚Obraťte se na mě.‘‘ (Oni to udělají, nebojte.) Poté vás čeká spousta skládání, balení a štítkování. A samozřejmě rozesílka. Počítejte zhruba s 80 % úspěšně doručených dopisů. Podle toho, jak se vám podaří zaujmout textem, budete ve výsledku mluvit zhruba s 20–30 lidmi. A pak musíte zaujmout ještě jednou. Produktem/službou, slovem/skutkem. Ne, nejde o převratný kanál. Ale v součtu s dalšími minoritními zdroji zákazníků v komunikačním mixu dává dohromady nějakých 20–30 %. A na tom už se vyplatí pracovat. Nechcete se mořit s přípravou chytlavého textu a plněním obálek? Pomůžeme vám. Od toho jsme tady  The post Direct mail není krok zpět. Zkuste ho přimíchat do komunikačního mixu appeared first on Malá marketingová.

projít na článek

Projekt: POŘÍZENÍ VÝROBNÍ TECHNOLOGIE PRO INOVACE V DIRECT FLY S.R.O.

The post Projekt: POŘÍZENÍ VÝROBNÍ TECHNOLOGIE PRO INOVACE V DIRECT FLY S.R.O. appeared first on DIRECT FLY.

projít na článek

Jak se dostat zpět do formy

Vše se pomalu uvolňuje a my se můžeme vracet zpět k aktivitám, které máme rádi. Mnoho z nás v karanténě a během všech těch možných uzávěr zpohodlnělo a nyní je dobíhání tramvaje, a nejen to přeci jen těžší. Pojďme se tedy podívat, jak se dostaneme zpět do

projít na článek

Důležité upozornění

Dobrý den, máme pro Vás důležitou informaci. Z důvodu mimořádných opatření  a nařízení Vlády ČR vyplývá, že rodiče dětí do 13 let mohou žádat o ošetřovné  v důsledku  karantény. Pokud potřebujete toto potvrzení vystavit, kontaktujte nás, prosím, na e-ma

projít na článek

Jak na Account Based Marketing v praxi

V minulém článku jsme si vysvětlili, co se skrývá pod písmeny ABM a proč by vás tato poměrně nová (a hodně populární) disciplína měla zajímat. Máte pocit, že jde o řešení přesně pro vás, ale nevíte, jak začít? Přinášíme malého průvodce na cestě k implemen

projít na článek

VÝPRODEJ USB

Článek VÝPRODEJ USB se nejdříve objevil na DAPRA DIRECT - výroba & tisk, potisk textilu, skákací hrady Chrudim.

projít na článek