Více či méně zajímavých newsletterů máte plnou e-mailovou schránku. Ale kdy vám naposledy přišel dopis, osobní, hezky napsaný a nabízející to, co opravdu potřebujete? Možná že už dávno, nebo dokonce nikdy. To stejné platí i pro vaše zákazníky. Tak proč jim nějaký ten dopis neposlat? Testujeme za vás V Malé marketingové jsme se s několika klienty do direct mailu pustili a zkoušíme, co to udělá. Výtěžnost direct mailu (jinak také osobních dopisů) konkrétní osobě (pracovní pozici, oboru…) se nám zatím jeví jako 2–3%. Vyjádřeno řečí základních čísel to možná není na první pohled nic moc. Ale pokud si představíte, že se jedná o zakázky v řádu statisíců, rázem se vám přestane direct mail jevit jako zanedbatelný kanál. Zvlášť v B2B může některým přijít vhod jako doplnění a zpestření komunikačního mixu. Kombinujte v komunikačním mixu „oldschool” i trendy kanály Není posílání dopisů přece jen předpotopní metoda? Podle nás ne. Dosah klíčových osob na LinkedInu není 100%, ale zhruba 40%. A tak je potřeba dosáhnout i na ten ‚‚zbytek‘‘ a namíchat takový komunikační mix, který zasáhne co největší část vašich možných klientů. Jedna možnost jsou vyhledávače. V B2B je to pořád vcelku jednoduchý úkol, pokud na něm pracujete poctivě. Další možností je telefon. Klasické ‚‚navolávání‘‘ schůzek není mrtvá disciplína. Ještě ne. A pak je tu zmíněný osobní dopis. Slovem osobní přitom myslíme opravdu osobní. Připravte individuální obsah a hurá na poštu Zdá se vám výtěžnost zajímavá? Pak je nejvyšší čas pustit se do testování! Pokud to vaše zaměření umožňuje, netroškařte a testujte na tisícovce osob. Od 1 000 dopisů vám totiž bude Česká pošta účtovat 9 korun za zásilku místo 26 Kč. Dobrá množstevní sleva se vždycky hodí. Dejte si záležet na výběru 1 000 konkrétních osob. A ještě víc na formě a obsahu osobního dopisu. Nezapomínejte, že musí být adresován člověku od člověka, nikoliv firmě. Použijte svůj naturel, jazyk, zkušenosti i jistotu, že nabízíte něco, co má smysl a přínos. Prostě to, na co druhá strana slyší. A pozor, nezapomeňte na výzvu k akci. Sebelepší osobní dopis nezmůže nic, pokud nedáte adresátovi jasnou ‚‚indicii‘‘, co si má s vaším sdělením počít. ‚‚Zavolejte mi.‘‘ ‚‚Napište.‘‘ ‚‚Obraťte se na mě.‘‘ (Oni to udělají, nebojte.) Poté vás čeká spousta skládání, balení a štítkování. A samozřejmě rozesílka. Počítejte zhruba s 80 % úspěšně doručených dopisů. Podle toho, jak se vám podaří zaujmout textem, budete ve výsledku mluvit zhruba s 20–30 lidmi. A pak musíte zaujmout ještě jednou. Produktem/službou, slovem/skutkem. Ne, nejde o převratný kanál. Ale v součtu s dalšími minoritními zdroji zákazníků v komunikačním mixu dává dohromady nějakých 20–30 %. A na tom už se vyplatí pracovat. Nechcete se mořit s přípravou chytlavého textu a plněním obálek? Pomůžeme vám. Od toho jsme tady The post Direct mail není krok zpět. Zkuste ho přimíchat do komunikačního mixu appeared first on Malá marketingová.
V posledních dnech evidujeme zvýšený počet podvodných e‑mailů, které se jménem Direct Fly ze zákazníků snaží vylákat citlivé údaje. Vždy si prosím zkontrolujte e‑mailovou adresu odesílatele. Dobře si rozmyslete, na co klikáte. Zkontrolujte URL adresu v
Šéfkonstruktér a zalétávací pilot Direct Fly v pořadu O letadlech a létání na internetové televizi Stream.cz. S Evou Stejskalovou si mimo jiné povídal o našem nově vyvíjeném letounu STOL Cruiser, výrobě Alta nebo historii Letiště Medlánky. Rozhovo
Vše se pomalu uvolňuje a my se můžeme vracet zpět k aktivitám, které máme rádi. Mnoho z nás v karanténě a během všech těch možných uzávěr zpohodlnělo a nyní je dobíhání tramvaje, a nejen to přeci jen těžší. Pojďme se tedy podívat, jak se dostaneme zpět do
projít na článekTurecký Úřad pro civilní letectví potvrdil uznání typového certifikátu pro ALTO NG. Letadla ALTO NG společnosti DIRECT FLY s.r.o. byla přijata DGCA Türkiye na základě předložených dat a údajů v souladu s českým typovým certifikátem: ULL 02/2024 (vydaný
Letadla společnosti Direct Fly s.r.o. ALTO NG byla exkluzivní adrenalinovou tečkou na Masaryk Racing days. Akce Masaryk Racing Days je tradiční oslava rychlosti, kdy se na startovní rošty postaví silná konkurence jezdců ze středoevropského regionu. Vo