Internetový marketing a marketingové strategie | Malá marketingová

Internetový marketing, marketingové strategie a marketingový restart malých a středních firem - náš denní chléb už přes 10 let, vaše jistota, že vás svět vidí.

projít na web

Marketingová strategie vs. improvizace. Kdo vyhraje?

Marketingová strategie. Zní to jako něco, co obnáší spoustu práce, plánování, nulový prostor pro změny a kreativitu. A ta je přece v marketingu zásadní! Marketingová strategie ale nemusí znamenat sešněrování kreativního procesu, záplavu tabulek a ztrátu m

projít na článek

Jak pracovat s databází kontaktů krok za krokem

Mít databázi kontaktů nestačí. Klíčem k úspěchu je vědět, jak s ní efektivně pracovat. Když víte, jak na to, můžete svou databázi kontaktů transformovat na silný nástroj pro váš B2B marketing. ‚‚Máme databázi, je v ní asi tisíc kontaktů. Ale aktivně s ní

projít na článek

B2B Marketing je týmová hra. Klíč k úspěchu leží ve spolupráci

Malá marketingová se orientuje na B2B Marketing, to není žádné tajemství. Proč to děláme, jak to děláme a proč nám to čas od času s některým klientem nevyjde? Děláme to, co umíme nejlépe 80 % našich klientů tvoří B2B firmy, zbytek e-shopy. Proč zrovna tak

projít na článek

Miluju PRAVÉ obchodníky. Jsou pro firmu nad zlato!

Za 12 let v marketingu jsem viděla hodně obchodníků z B2B sektoru, to mi věřte. Nicméně mám pocit, že část z nich jaksi zpohodlněla. Vystačí si s tím, co je teď, nechtějí se učit nic nového a čekají, co jim spadne do klína. Neumí si najít kontakty, neprac

projít na článek

AI copywriter jako budoucnost textařiny? Rychlý, přesný, ale…

Tak jo, chatboty nám začaly pomáhat tvořit texty. Umí to a my to s nimi umíme taky. Rozhodně je lepší než rezavým drátem do oka. A nejen to. Je to ještě lepší! Víte, co chcete sdělit, ale nevíte jak? Texty vygenerované chatbotem mají hlavu, patu i smysl,

projít na článek

Direct mail není krok zpět. Zkuste ho přimíchat do komunikačního mixu

Více či méně zajímavých newsletterů máte plnou e-mailovou schránku. Ale kdy vám naposledy přišel dopis, osobní, hezky napsaný a nabízející to, co opravdu potřebujete? Možná že už dávno, nebo dokonce nikdy. To stejné platí i pro vaše zákazníky. Tak proč ji

projít na článek

LinkedIn nestačí. Vytěžte i další komunikační kanály

Až 40 % B2B obchodu zajistí LinkedIn. A co zbylých 60 %? O ty se budete muset postarat jinak. Příležitosti k vám nepřijdou samy, existuje však několik nástrojů, které vám je pomůžou objevit. Vytěžit je už ale budete muset vlastními silami. Poctivá práce +

projít na článek

Zákazníka jenom mlátíme parametry a čekáme, že si z toho sedne na zadek, říká Lucie Zitterbartová o B2B komunikaci

Lucie Zitterbartová dává textům srdce, duši a koule už přes dvacet let. Copywriterky, mentorky, obchodnice a majitelky obsahové agentury Lucky Citron jsme se zeptali, proč nestačí mluvit o produktu, ale také o zákazníkovi, jak moc je při psaní pro B2B fir

projít na článek

Jak na Account Based Marketing v praxi

V minulém článku jsme si vysvětlili, co se skrývá pod písmeny ABM a proč by vás tato poměrně nová (a hodně populární) disciplína měla zajímat. Máte pocit, že jde o řešení přesně pro vás, ale nevíte, jak začít? Přinášíme malého průvodce na cestě k implemen

projít na článek

Account Based Marketing: k čemu vám bude a jak na něj

Víte, co znamená zkratka ABM? Jestli ne, tak čtěte dál, protože v B2B se teď tahle tři písmena skloňují v jednom kuse. Pokud jste se těšili na převratnou novinku, asi vás zklamu – Account Based Marketing neboli ABM je známý už dlouho a dost možná ho sami

projít na článek

Jak na marketingový plán pro rok 2023

Hrr na něj! Podle počtu stáhnutí šablony z našeho webu a vašich množících se dotazů je jasné, že je nejvyšší čas na marketingový plán pro rok 2023. Pokud je pro vás příprava marketingového plánu každoročním zábavným rituálem, věřím, že už máte skoro hotov

projít na článek