Jak pracovat s databází kontaktů krok za krokem

Mít databázi kontaktů nestačí. Klíčem k úspěchu je vědět, jak s ní efektivně pracovat. Když víte, jak na to, můžete svou databázi kontaktů transformovat na silný nástroj pro váš B2B marketing. ‚‚Máme databázi, je v ní asi tisíc kontaktů. Ale aktivně s ní vlastně nikdo nepracuje. Jsou tam nějaké osoby, ale vlastně nevíme, kdo, kdy a proč je do databáze zadal. A víte, co to znamená? Že žádnou databázi nemáte. Z dálky vás databáze kontaktů ohromuje tím, jak je naditá, zblízka je k ničemu. Hoďte ji do koše, zvlášť kontakty, které v ní leží netknutě déle než rok, a začněte budovat od začátku. A mějte v tom s-y-s-t-é-m. Ten hraje prim. Dotáhněte databázi kontaktů k dokonalosti Stanovte si parametry vyhledávání obor, pracovní pozice, která rozhoduje o obchodu (v jedné firmě jich může být více), velikost obratu, počet zaměstnanců… Trvejte na konkrétních kontaktech, žádné [email protected]. To je cesta nikam. Definujte si kanály akvizice a zhodnoťte, které jsou vhodné pro konkrétní firmy (například navolávání, budování LinkedIn sítě, emailing, remarketing…). Ne všichni jsou všude, ne všechny kontakty mají stejnou váhu. Takže zjistěte, kdo je k zastižení kde, třiďte, rozřazujte a stanovte prioritu. Definujte si počty, které jste schopni oslovit za měsíc skrze každý jednotlivý kanál (například 50 telefonátů, 100–200 kontaktů z LinkedIn, 100 přes emailing, 1000 organicky…). Netrvejte na tisících kontaktů. Zkuste první stovku a vytěžte ji. Evidujte si, kam vaše snaha vedla. Nejlépe s pomocí CRM. Nezapomeňte zaznamenávat, kdo odkud pochází ve smyslu komunikačních kanálů, které vás ke kontaktům přivedly. Ať můžete zpětně vyhodnotit, který nástroj komunikace vám přináší nejvíc ovoce a můžete na něj ‚‚přitlačit‘‘. Vydržte. Aspoň tři měsíce, to je minimum. Držte se uvedených šesti kroků, vyšperkujte vaši databázi kontaktů a uvidíte, jak hezky se obchody rozjedou. Pořád nic? Chyba je jinde Ještě se nestalo, aby někdo pracoval systematicky a výsledky nepřišly. Když se opravdu nic neděje, navzdory úporné snaze a aktivnímu oslovování, je většinou chyba mezi počítačem/telefonem a židlí. Obchodník, který nepracuje s databází kontaktů, komunikačně akvizičním mixem a jenom vyčkává, není žádný obchodník. Namažte svaly, opřete se do toho a za tři měsíce můžete slavit. The post Jak pracovat s databází kontaktů krok za krokem appeared first on Malá marketingová.

projít na článek

Dětská hřiště krok za krokem: Dopřejte dětem vlastní zábavu

Veřejná hřiště nejsou špatná, protože se na nich setká více dětí, jestli ale chcete mít caparty pod dozorem a nechcete hlídat, co objeví v písku za předměty, postavte jim království her sami. The post Dětská hřiště krok za krokem: Dopřejte dětem vlastní z

projít na článek

Návod pro začínající Dominu – krok za krokem pro poznání, jestli je D/s pro vás to pravé

Zkušené a přirozeně dominantní ženy není nutno poučovat, ale třeba i ony se tu něco dozví. Nové a čerstvě nadšené dominy, anebo měnící se vanilky, však často hledají různé návody, kde se dá. Níže uvedený text slouží k Vašemu malému uvedení do nového světa

projít na článek

Jak nainstalovat WordPress? Krok za krokem

WordPress je ideální systém na správu webových stránek. Řada webů dnes běží na tomto oblíbeném redakčním systému. Správa systému stejně jako instalace je jednoduchá.  Níže popíšu stručný postup instalace a možná úskalí. Instalace WordPressu snadno a ryc

projít na článek

DEZINFIKUJTE SI PRAVIDELNĚ SVŮJ MOBIL

Určitě jste už slyšeli fakt, že na mobilním telefonu se nachází více virů a bakterií než na záchodovém prkénku.  Pojďme si tedy projít dezinfekci mobilního telefonu krok za krokem.

projít na článek

Legální konopí je v Mexiku o krok dále

Způsob legalizace konopí v Mexiku je jasný V listopadu 2018 mexický nejvyšší soud zrušil zákaz konopí, protože porušil právo na bezplatný osobní rozvoj. Ve skutečnosti se na změně zákona mělo pracovat na plné obrátky, ale politické mlýny zpozdily proces ,

projít na článek