Dobročinné sbírky na Facebooku – Jak je vytvořit?

Žijeme ve světě, kde malé procento lidí žije v obrovském blahobytu a zbytek nemá pomalu co jíst. Jeden ze zakladatelů Facebook a současný akcionář a miliardář v jedné osobě Mark Zuckerberg je i vášnivým filantropem. Zapojil se například do výzvy Warren Buffetta, ve které miliardáři věnují po smrti veškerý svůj majetek na dobročinné účely. Mark se rozhodl dobročinnost přenést i na Facebook a nechal implementovat novou funkci, díky které můžete vytvářet dobročinné sbírky. Faceboook a příspěvky na dobročinné věci? Na Facebooku můžete narazit na plno věcí a v dnešní době také na plno novinek. Hlavně co se týče designu a funkcí na messengeru a možnosti reakcí k jednotlivým příspěvkům. To, že Facebook implementuje na své stránky dobročinné sbírky by odhadoval málokdo. Někdo si sice může říci, že to mohlo vzniknout už dříve, protože se jedná opravdu o dobrou věc, která pomůže určitě nespočtu lidí. Pro zbytek může jít ale o úplně zbytečnou funkci, protože je zajímá jenom kolik dostanou liků za přidaný příspěvek. Pojďme se tedy podívat na to, jak takovou sbírku vytvořit. Jak vytvořit dobročinnou sbírku? Tuto činnost naleznete pod názvem Crowdfunding nebo přesněji Fundraiser, který je určený pro neziskové organizace, které se Facebook rozhodl podpořit. Díky Fundraiseru můžete vytvořit Facebookovou stránku pro svou dobročinnou kampaň, zveřejňovat videa vysvětlující jejich cíle a také shánět peníze pro své sbírky. Prostřednictvím tohoto nástroje je také možné, aby uživatelé sdíleli příspěvky neziskových organizací. Podpořte Bílou pastelku v dobročinné sbírce Díky tlačítku „call-to-action“ můžete neziskové organizaci přispět a to i bez otevření jejich webové stránky. V České Republice se již projekt uchytil a v současné době můžete podpořit například Bílou pastelku  https://www.facebook.com/bilapastelka/ Postup v několika bodech V nabídce vlevo v kanálu vybraných příspěvků klikněte na + Vytvořit dobročinnou sbírku. Vyhledejte si příslušnou neziskovou organizaci, potom si zvolte úvodní fotku a vyplňte podrobnosti o dobročinné sbírce. Klikněte na tlačítko Vytvořit. Hotovo! Velice jednoduché co říkáte? Jak vytvořit veřejnou sbírku na Facebooku? Chcete-li vytvořit veřejnou sbírku na Facebooku, postupujte následovně: Přejděte na svou hlavní stránku a klikněte na tlačítko Sdílet pod textovým polem. Klikněte na možnost Sbírka. Zadejte název sbírky a popis. Můžete také přidat obrázek nebo video, pokud chcete. Zadejte cenu položky a název položky. Můžete také přidat obrázek nebo video položky. Klikněte na tlačítko Přidat položku. Můžete přidat více položek, pokud chcete. Klikněte na tlačítko Sdílet a poté na tlačítko Sdílet sbírku. Veřejná sbírka bude zobrazena na vaší hlavní stránce a bude k dispozici pro všechny uživatele Facebooku, kteří ji budou moci vidět a zakoupit položky z ní. Fundraiser Tento nástroj se bude stále vyvíjet a nebudou jím podporovány pouze dobročinné sbírky, ale můžete pomoci i novým startupum nebo mladým firmám. Takto to v USA funguje na hodně podobném principu známý portál https://www.kickstarter.com. Pokud se chcete Fundraiseru na Facebooku zapojit, tak stačí kliknout na zelené tlačítko ,,Sign up pod článkem. Přihlašte se na Fundraiser kliknutím na Sign Up The post Dobročinné sbírky na Facebooku – Jak je vytvořit? first appeared on Přihlášení na Facebook.

projít na článek

Vtipná situace na Facebooku

Když o někom diskutujete na Facebooku, ujistěte se, že to daný člověk nečte Stalo se vám už něco podobného?

projít na článek

Změna na Facebooku: Pracovní nabídky končí

Jak už Facebook (resp. Meta) v prosinci 2021 avizoval, ukončuje podporu Pracovních nabídek. A to aktuálně k 22. 2. 2022. V oficiální zprávě se píše (naleznete zde): Co se změní Stávající Facebook Skupiny s typem skupiny Pracovní nabídky se změní na typ

projít na článek

Soutěže o ceny? Facebook a jak na to

Dnes si ukážeme pár strategií, jak se může pracovat se soutěžemi na Facebooku. Vytvořit klasickou soutěž, například pro fanoušky firemní stránky, je opravdu velké plýtvání časem, tedy penězi. Zajímá Vás proč? ČTĚTE VÍCE Příspěvek Soutěže o ceny? Facebook

projít na článek

Eshop na Facebooku v novém

Facebook nedávno umožnil části firemních stránek (alespoň dle stavu našich klientů) využívat novou funkci eshop. Na Facebooku můžete nahrát své produkty s cenou, obrázkem, popisem a URL adresou produktu. Produkty pak můžete označovat v příspěvcích, kde se

projít na článek

Meta rozšiřuje přístup k Channels na Facebooku a v Messengeru

Meta rozšiřuje přístup ke svému nástroji Channels. Nyní mohou vytvořit vlastní kanál na Facebooku a v Messengeru všechny stránky, které mají více než 10 tisíc sledujících. Meta poprvé spustila službu Broadcast Channels pro Facebook a Messenger loni v ř

projít na článek