Meta rozšiřuje přístup k Channels na Facebooku a v Messengeru

Meta rozšiřuje přístup ke svému nástroji Channels. Nyní mohou vytvořit vlastní kanál na Facebooku a v Messengeru všechny stránky, které mají více než 10 tisíc sledujících. Meta poprvé spustila službu Broadcast Channels pro Facebook a Messenger loni v říjnu poté, co zaznamenala její úspěch na Instagramu. Nyní otevírá možnost jednosměrného chatu pro ještě více stránek a tvůrců. K tomu navíc přidává i nové prvky. K dispozici tak nově bude: možnost sdílet zprávy z kanálu Instagramu na Facebook – automatické sdílení aktualizací z Instagram Channels do Facebook Channels, díky čemuž rozšíříte dosah vašich zprávpřednostní přístup k obsahu kanálu – správci mohou nyní také publikovat příspěvky na Facebooku pro členy kanálu dříve, než je zveřejní na firemní stránce, což představuje exkluzivní výhodu a také možnost otestovat obsah dříve, než bude veřejný v širším měřítkusdílení do Stories – tvůrci a členové mohou sdílet obsah kanálu prostřednictvím příběhů na Facebooku se speciálním formátem nálepek Channels lze rovněž připnout do sekce Doporučené v horní části Facebook stránky. Propagovat jej můžete také ve feedu. Zdroj: Meta Nástroj Channels zatím není dostupný pro všechny. Tvůrci na Instagramu k němu mají omezený přístup, i tam však Meta přidává stále nové prvky. K dispozici je taktéž ve WhatsAppu, kde hlásí už 500 milionů uživatelů. Novinku pro vysílací kanály na Facebooku a v Messengeru zavádí Meta postupně. Všechny stránky s více než 10 tisíci sledujícími se jí dočkají v průběhu následujících měsíců. Podrobnosti se dozvíte na blogu Mety.The post Meta rozšiřuje přístup k Channels na Facebooku a v Messengeru first appeared on Newsfeed.cz.

projít na článek

Instagram přidává nové funkce pro Channels

Instagram zavádí do nástroje Channels několik aktualizací. K dispozici bude živé vysílání pouze pro členy kanálu, možnost upravit obrázek na pozadí kanálu a další praktické funkcionality. Instagram Channels představují soukromý jednosměrný chatovací st

projít na článek

Meta zavádí nové AI nástroje pro komunikaci firem se zákazníky

Meta představila několik nových možností pro Messenger založených na umělé inteligenci. Ty mají značkám pomoci využít rostoucího trendu využívání soukromých zpráv, zvýšit zapojení uživatelů a oslovit potenciální zákazníky. Chatbot Meta zaprvé testuj

projít na článek

Meta testuje automatizované varianty kreativy v Reels

Meta zkouší nový automatizovaný proces, který firemním stránkám pomůže optimalizovat výkon videí Reels. K dispozici budou různé varianty obsahu, které Meta automaticky navrhne a otestuje s různými publiky. Někteří správci stránek na Facebooku již v nás

projít na článek

Změna na Facebooku: Pracovní nabídky končí

Jak už Facebook (resp. Meta) v prosinci 2021 avizoval, ukončuje podporu Pracovních nabídek. A to aktuálně k 22. 2. 2022. V oficiální zprávě se píše (naleznete zde): Co se změní Stávající Facebook Skupiny s typem skupiny Pracovní nabídky se změní na typ

projít na článek

Threads nabídne mizející příspěvky a novou záložku na profilech

Aplikace Threads experimentuje s dalšími novými funkcionalitami. K dispozici bude možnost automatického vymazání příspěvků a nová záložka na profilech, která usnadní přístup k fotkám a videím. Mizející příspěvky Threads vyvíjí novou funkcionalitu, p

projít na článek