Meta zavádí nové AI nástroje pro komunikaci firem se zákazníky

Meta představila několik nových možností pro Messenger založených na umělé inteligenci. Ty mají značkám pomoci využít rostoucího trendu využívání soukromých zpráv, zvýšit zapojení uživatelů a oslovit potenciální zákazníky. Chatbot Meta zaprvé testuje novou AI funkci založenou na nejčastějších otázkách, které firmy v Messengeru od lidí dostávají. Chce tím pomoci zefektivnit proces dotazování a odpovídání v aplikaci. Nová funkce poskytuje vlastní automatizované odpovědi na běžné otázky. Cílem přitom je, aby bot působil aktivněji a lidštěji. Díky tomu, že je vyškolen v systému AI Llama 3, by měl být schopen pokrýt širší škálu dotazů než předchozí nástroje. Zdroj: Meta Placené zprávy Meta také spouští novou možnost propagace zpráv, která umožní vytvářet, organizovat a odesílat placená marketingová sdělení v Messengeru, a to prostřednictvím Správce reklam. Zprávy budou chodit lidem, kteří se přihlásili k jejich odběru. Tato novinka navazuje na aktualizaci z nedávné konference Conversations, kde Meta oznámila, že firmy, které používají Správce reklam k zasílání marketingových zpráv ve WhatsAppu, budou mít možnost poskytnout Metě seznam odběratelů, načež systémy umělé inteligence jim doporučí správnou podskupinu příjemců na základě výsledků, které jsou pro ně důležité (například pomohou proměnit lead v konverzi nebo vytvoří povědomí o novém produktu). Zdroj: Meta Meta věří, že obě novinky založené na bázi umělé inteligence pomohou firmám efektivněji oslovit potenciální i stávající zákazníky tam, kde jsou nejaktivnější. Podrobnosti se dozvíte na blogu Mety.The post Meta zavádí nové AI nástroje pro komunikaci firem se zákazníky first appeared on Newsfeed.cz.

projít na článek

Meta rozšiřuje přístup k Channels na Facebooku a v Messengeru

Meta rozšiřuje přístup ke svému nástroji Channels. Nyní mohou vytvořit vlastní kanál na Facebooku a v Messengeru všechny stránky, které mají více než 10 tisíc sledujících. Meta poprvé spustila službu Broadcast Channels pro Facebook a Messenger loni v ř

projít na článek

Meta testuje automatizované varianty kreativy v Reels

Meta zkouší nový automatizovaný proces, který firemním stránkám pomůže optimalizovat výkon videí Reels. K dispozici budou různé varianty obsahu, které Meta automaticky navrhne a otestuje s různými publiky. Někteří správci stránek na Facebooku již v nás

projít na článek

Threads spouští globálně nové uživatelské rozhraní u příspěvků

Aplikace Threads zavádí pro všechny uživatele nové rozhraní. To umožní swajpnout do strany u vybraných příspěvků, čímž uživatelé naznačí svůj zájem či nezájem o daný obsah. Meta novou funkcionalitu v mobilní verzi aplikace Threads testovala několik měs

projít na článek

WhatsApp pracuje na profilových fotografiích generovaných pomocí AI

WhatsApp, populární aplikace pro zasílání zpráv vlastněná společností Meta, se neustále vyvíjí a přidává nové funkce, aby zůstala na vrcholu mezi nejlepšími mobilními aplikacemi pro komunikaci. S více než 2,78 miliardy uživatelů po celém světě je WhatsApp

projít na článek

Marketingové novinky: Facebook přináší inzerentům důležitou aktualizaci, Instagram zavádí nový typ reklamy a LinkedIn končí v Číně

Další várka marketingových novinek je tady a je toho opravdu spoustu. Dozvíte se například to, že Facebook rozšiřuje přístup k Audio Rooms, Instagram zavádí nový typ reklamy a taky to, že Seznamzprávy chystají vlastní fotobanku. The post Marketingové novi

projít na článek