Použité lithium-iontové baterie nemusí nutně patřit do recyklačního centra, protože v mnoha případech mají po prvním životě v elektromobilu stále využitelnou kapacitu 80 až 90 procent. Lze je využít jako úložiště energie v budovách nebo pro nabíjecí stanice pro elektromobily. Vzhledem k tomu, že baterie představuje významnou část nákladů a emisí elektrického vozidla, mají výrobci baterií i majitelé automobilů ekonomický a ekologický zájem na tom, aby baterii dali druhou životnost. Pro jejich nové použití je však třeba baterie předem odpovídajícím způsobem otestovat a vyhodnotit. Dr. Amadeus Bach a prof. Stefan Reichelstein z Mannheimského institutu pro studium udržitelné energie, spolu s ...
Zdravím, máte někdo zkušenosti se solárním dobíjení autobaterie u vypnutého vozidla? Jde mi o to, že bych si nechal na parkovišti občas dobíjet autobaterii ze solárního článku s řadičem. Možnosti připojení jsou přímo na autobaterii nebo přes zásuvku (ciga
projít na článekAutobaterie dostávají druhý život díky mnohamilionovému evropskému projektu, který je globálním lídrem v oblasti skladování a využívání obnovitelných energií. Díky vývoji algoritmů a kombinaci italské a francouzské technologie se podařilo převé
projít na článekPo dlouhém úsilí se nám podařilo rozšířit sortiment o řadu elektrosvařovacích jednotek UNIVERSAL. Tato řada nabízí různé druhy svařovacích jednotek vhodných pro spojování potrubí pro rozvod vody, plynu a pro spojování potrubí primárního okruhu. S našimi e
projít na článekVýzkumníci z Oxfordské univerzity se zaměřili na to, jak by mohly být baterie druhé životnosti kombinovány se střešními solárními panely ve vzdálených školních budovách po celé východní Africe. Zjistili, že taková zařízení mohou poskytovat nižší LCO
projít na článekTechnologie The Mobility House umožnila první emisně nulový ostrov na světě. Porto Santo, malý portugalský ostrov blízko Madeiry.Ostrov je zásobován obnovitelnou energií a distribuce elektřiny probíhá ve spolupráci s obousměrně pracujícím elektromobilem
projít na článek