Výzkumníci z Oxfordské univerzity se zaměřili na to, jak by mohly být baterie druhé životnosti kombinovány se střešními solárními panely ve vzdálených školních budovách po celé východní Africe. Zjistili, že taková zařízení mohou poskytovat nižší LCOE než nové úložné systémy. Zkoumali technickou a ekonomickou proveditelnost navrhované konfigurace systému a uvedli, že její využití by mohlo být rozšířeno na elektrifikaci všech venkovských domácností. Lithium-iontové baterie z elektrických vozidel jsou obzvláště vysoce hodnotné vysvětlili. Na konci životnosti jim obvykle zbývá 70 až 80% kapacity. To odpovídá tisícům cyklů nabíjení/vybíjení a hodinám využitelného ukládání energie. Více
Použité lithium-iontové baterie nemusí nutně patřit do recyklačního centra, protože v mnoha případech mají po prvním životě v elektromobilu stále využitelnou kapacitu 80 až 90 procent. Lze je využít jako úložiště energie v budovách nebo pro nabíjecí
projít na článekPrávě začal sedmý rok skladování baterií HE3DA v Camp David (Gerlach, Nevada). Naše instalace HE3DA baterií šetří peníze i životní prostředí. V těchto extrémních podmínkách majitelé ušetřili peníze za již tři řady olověných akumulátorů. A je potřeba brát
projít na článekČínský výrobce baterií SVOLT Energy oznámil zahájení nové řady baterií bez koibaltu. Nová technologie by měla umožnit dojezd více než 800 kilometrů na jedno nabití baterie s životností více než 15 let nebo 1,2 milionu kilometrů. Od roku 2021 bude ta
projít na článekMuskova firma dodala a připojila během 100 dní největší bateriový sytém nasvětě 100 MW lithiovou baterii, jež může poskytnout 129 MWh, elektřinu postačující pro 30,000 domů. Nejedná se o jedinou baterii, ale o stovky Powerpack, z nichž každý může poskytov
projít na článekVýrobce baterií Hina Battery nedávno představil své nové produkty sodíkových iontových baterií a oznámil partnerství s Anhui Jianghuai Automobile Group Corp (JAC) s cílem nabízet jeden ze svých modelů sodíkových iontových baterií – Hina Battery a Se
projít na článek