Výrobce baterií Hina Battery nedávno představil své nové produkty sodíkových iontových baterií a oznámil partnerství s Anhui Jianghuai Automobile Group Corp (JAC) s cílem nabízet jeden ze svých modelů sodíkových iontových baterií – Hina Battery a Sehol – společný podnik JAC a Volkswagen – vyvinul testovací vozidlo založené na jejich modelu Sehol E10X. Testované vozidlo má baterii o kapacitě 25 kWh a hustotě energie 120 Wh/kg, dojezd 252 km a podporuje rychlé nabíjení. Baterie využívá články s hustotou energie 140 Wh/kg. S novými bateriemi by mělo být možné snížení ceny o cca 30-40 %. Pro srovnání, běžná verze Sehol ...
Frauenhoferův institut keramických technologií přichází z vysokoteplotní keramickou baterií, kterou vystavil na veletrhu Energy Storage Europe 2019 v Düsseldorfu. Jedná se o 5 kWh baterii s dvaceti články, jejíž cena by měla být nižší než 100 euro/kWh.
projít na článekProjekt BioBatSys kombinuje bioplynové stanice s akumulací do baterií. Baterie mohou krátkodobě poskytovat velmi vysoký výkon, zatímco bioplynové stanice mají vyšší setrvačnost, ale mohou akumulovat energii do baterie po delší dobu než baterie. Cílem je v
projít na článekProgram BATERIE 2030+ není o vývoji specifické chemie baterií, ale o vytvoření obecné sady nástrojů pro transformaci způsobu, jakým vyvíjíme a navrhujeme baterie. Díky chemicky neutrálnímu přístupu bude mít BATTERY 2030+ dopad nejen na současné lith
projít na článekRakouský podnik GREENROCK vyvinul technologii založenou na akumulaci elektrické energie do slaného roztoku. Všechny komponenty baterie jsou ekologicky nezávadné a baterie jsou určeny především pro domy a domácnosti. Mohou pracovat v rozmezí teplot -5 až 5
projít na článekVýzkumník Nikhil Koratkar z Rensselaer Polytechnic Institute nahradil oxid kobaltitý v katodě lithiových baterií sulfidem vanadičitým pokrytým nano vrstvou oxidu titaničitého, aby se zabránilo fluktuaci vanadových atomů. Takto upravená baterie má př
projít na článek