Program BATERIE 2030+ není o vývoji specifické chemie baterií, ale o vytvoření obecné sady nástrojů pro transformaci způsobu, jakým vyvíjíme a navrhujeme baterie. Díky chemicky neutrálnímu přístupu bude mít BATTERY 2030+ dopad nejen na současné lithiové baterie na bázi lithia, ale také na post-lithiové baterie a na dosud neznámou budoucí chemii na baterie. Program se soustředí na následující segmenty: I) Zrychlené zjištění rozhraní a materiálů baterií Bateriové rozhraní Zrychlení vývoje materiálů (MAP) II) Integrace inteligentních funkcí Snímání Samoléčení III) Průřezové oblasti Vyrobitelnost Recyklovatelnost Více
Čerpání vody z hlubin, separace lithia a jeho využití k výrobě baterií pro elektromobilitu – myšlenka ekologického a regionálního lithia jako vedlejšího produktu geotermální energie se zdá slibná. Do jaké míry se tuzemská těžba skutečně vyplatí, vša
projít na článekČínský výrobce baterií SVOLT Energy oznámil zahájení nové řady baterií bez koibaltu. Nová technologie by měla umožnit dojezd více než 800 kilometrů na jedno nabití baterie s životností více než 15 let nebo 1,2 milionu kilometrů. Od roku 2021 bude ta
projít na článekMuskova firma dodala a připojila během 100 dní největší bateriový sytém nasvětě 100 MW lithiovou baterii, jež může poskytnout 129 MWh, elektřinu postačující pro 30,000 domů. Nejedná se o jedinou baterii, ale o stovky Powerpack, z nichž každý může poskytov
projít na článekVýrobce baterií Hina Battery nedávno představil své nové produkty sodíkových iontových baterií a oznámil partnerství s Anhui Jianghuai Automobile Group Corp (JAC) s cílem nabízet jeden ze svých modelů sodíkových iontových baterií – Hina Battery a Se
projít na článekZastará směrnice EU 2006/66/EC nevyhovuje, podle OekoInstitutu končí více jak polovina baterií ve směsném domovním odpadu, Celkově se nerecykluje 35.000 tun. S ohledem na stále se rozšiřující aplikační pole baterií je třeba zvýšit podíl recyklace a
projít na článek