Emoce nám většinou zastírají skutečnost

Emoce nám většinou zastírají skutečnost The post Emoce nám většinou zastírají skutečnost… first appeared on Citátem.cz.

projít na článek

Čich má zásadní vliv na emoce. Jak ho využít vmarketingu?

Jak voní vaše značka? Čich je jedním znejdůležitějších smyslů aovlivňuje nás víc, než si myslíme. Je škoda ho nevyužít. Vmarketingu především. Zjistěte, co je to scent marketing aproč svou značku propojit svůní. Čich alimbický systém ovládá naše emoce Věd

projít na článek

Proč v nás fikční příběhy vzbuzují emoce? Některé žánry to umí mnohem lépe než jiné

Emoce jsou s filmovou zábavou neodmyslitelně spojené Smyšlené příběhy by nás pravděpodobně ani moc nezajímaly, kdybychom při jejich sledování nic výrazného necítili. Jak je ale možné, že nás zjevná fikce tak zasahuje? A dá se říct, kterým dílům se to daří

projít na článek

Vše je i není Já

Jiří Vacek Někdy se – velmi zjednodušeně – říká: „Vše je Já“. Pokud říkáme: „Já je ryzí vědomí Já jsem“, pak je výrok „vše je Já“ nepřesný, až zavádějící. Pravda je, že vše, co existuje, je jedna jediná nejvyšší Skutečnost, sám Bůh, absolutno. Tato Sku

projít na článek

Dvě skutečnosti

Jiří Vacek Z absolutního pohledu existuje pouze jedna jediná Skutečnost. Kromě ní nic jiného neexistuje. Vše, co existuje, je její částí, ale nikoliv jí celou Tato Skutečnost je absolutno, Bůh a nachází se neustále v božském stavu. Je si sebe vědomá, j

projít na článek

Reklamní předmět by měl být praktický avzbudit příjemné emoce, říká pan Filip Mlčoch zrealitní kanceláře JUSTO

Naše Voňky jsou vskutku světáci! Díky vaší přízni se už mohly podívat do nejrůznějších koutů České republiky ataké firem či provozů. Především ale ke koncovým zákazníkům, kterým provoní den azároveň spojí vaše podnikání spříjemnou emocí. Podobně tomu bylo

projít na článek