Reklamní vůně do auta. Voňavé stromečky a další tvary. | Voňky.cz

Reklamní vůně do auta. Vše na míru s potiskem jako reklamní předmět. Voňavé stromečky a další tvary.

projít na web

Reklamní předmět by měl být praktický avzbudit příjemné emoce, říká pan Filip Mlčoch zrealitní kanceláře JUSTO

Naše Voňky jsou vskutku světáci! Díky vaší přízni se už mohly podívat do nejrůznějších koutů České republiky ataké firem či provozů. Především ale ke koncovým zákazníkům, kterým provoní den azároveň spojí vaše podnikání spříjemnou emocí. Podobně tomu bylo

projít na článek

I 4 cm čtvereční dokážou velké divy (aneb vliv čichu na lidskou psychiku)

Čich — smysl, nad kterým se málokdo vběžném životě pozastavuje. Naopak, bereme jej jako přirozenou součást, nic příliš vyjímečného. Pomáhá nám rozlišovat příjemné anepříjemné vůně, odhalit nebezpečí (kouř, plyn aj.), navodit příjemnou atmosféru nebo dokon

projít na článek

Aromaterapie: Voňavá medicína, kterou si zamilujete nejen na Vánoce

Příjemné vůně přispívají k psychické pohodě. Znáte to, uděláte si doma „útulno“, zachumláte se do deky, zapálíte svíčku. Co by ještě tak mohlo vylepšit atmosféru? No jasně! Vůně! Ty totiž od pradávna provází obřady arituály, dotváří příjemný dojem azejmén

projít na článek

Praktické, originální aneustále na očích, říká oVoňkách paní Irena Štrejbarová zfirmy AGADOS  

Voňavé reklamní předměty jako milá pozornost pro zákazníky jsou trefou do černého nejen na Vánoce. Jak říká naše milá klientka — jsou využitelné pro různé příležitosti, užitečné avýborně odprezentují firmu zákazníkům. Co na Voňkách nejvíce oceňuje? Jak pr

projít na článek

Proč náš klient CHLADNÍČEK autodíly, s.r.o. vsadil právě na Voňky?

Nabízet zákazníkům praktické, kreativní azároveň personalizované reklamní předměty, které využijí vkaždodenním životě, je naší doménou. Vdnešním článku vám prozradíme, jaké Voňky  jsme tvořili pro firmu CHLADNÍČEK autodíly, s.r.o.. kjakým účelům je ve fir

projít na článek

Jakým praktickým dárkem na Vánoce potěšit klienty? Vsaďte na Voňky!

Ranní nezvykle chladné počasí, které dokáže pořádně zaskočit, výlohy obchodů posupně se plnící třpytivými ozdobami azrádia už občas dokonce zazní nějaká notoricky známá koleda. Ano, Vánoce se zase pomalu blíží. Atak, ať chceme nebo ne, nastal správný čas

projít na článek

Voňky, kam se podíváš aneb voňavé visačky na každém kroku

Taky se vám občas stává, že vás vaše práce pronásleduje, všude kam, se hnete? Při nedávném zhodnocení jsme museli konstatovat, že nás ano. Narážíme na ni na každém rohu. Vidíme ji adokonce ji cítíme! Je všude. Vrací se nám jako bumerang. Ano, voňavé visač

projít na článek

Využijte principy aromaterapie pro svou každodenní pohodu

Příjemné vůně mají podíl na psychické pohodě každého znás. Voňavé prostředí doma nebo vpráci dokáže člověka dobře naladit, uklidnit nebo naopak nabudit kvýkonu. Vonné složky jsou ale také podstatnou součástí léčby, která se uplatňuje vrámci alternativního

projít na článek

Reklamní předměty spotiskem: Které jsou uzákazníků nejoblíbenější?

Cítíte, že nastal nejvyšší čas někam vyrazit vaše firemní logo, nejlépe ise sloganem? Posílit firemní identitu aznačku? Reklamní předměty spotiskem nabízejí stovky možností. Jak vybrat ty pravé? Reklamní předměty spotiskem – nad čím se zamyslet? Pera, tri

projít na článek

Čich má zásadní vliv na emoce. Jak ho využít vmarketingu?

Jak voní vaše značka? Čich je jedním znejdůležitějších smyslů aovlivňuje nás víc, než si myslíme. Je škoda ho nevyužít. Vmarketingu především. Zjistěte, co je to scent marketing aproč svou značku propojit svůní. Čich alimbický systém ovládá naše emoce Věd

projít na článek