Ferrari 458 Italia

Základní parametry k vozu: Objem motoru 4 499 cm³, V8Maximální výkon425 kW (570 koní) Točivý Moment 540 Nm Maximální rychlostvíce jak 325 km/h Zrychlení 0-1003,4 s Sprint na 400mpod 11 s Automobil pohání zážehový, vidlicový osmiválec uložený podélně před zadní nápravou o objemu 4,5 litru. Motor poskytuje výkon 127 koní na litr objemu, což je zatím rekordní hodnota u atmosféricky plněných motorů. 80 % točivého momentu je k dispozici už při 3 250 ot/min. Motor je, jako první umístěný před zadní nápravou ve voze Ferrari, vybaven přímým vstřikováním paliva. The post Ferrari 458 Italia first appeared on Showcars.

projít na článek

Ferrari 360 Modena jako dlouhá limuzína

Dříve jsem tu měli Peugeot 406 Coupé přestavěn na Ferrari F430 limousine dnes za extrémně prodloužené Ferrari 360, ovšem tentokrát se nejdná o repliku, ale zkutečnou 360 z roku 2003 prodlouženou do podoby limuzíny. Nyní byla daný kousek Pna prodej v rámci

projít na článek

Ferrari vítězí v 6H i 12H Estoril

WTM by Rinaldi Racing zvítězil v 6H i 12H závodě CREVENTIC v Estorilu v 24H SERIES s novým Ferrari 296 GT3. Buggyra bojovala s poruchami, požárem i penalizací.

projít na článek

Mezi vítězi Ferrari Challenge i Franz Engstler

Finále letošní Tropheo Pirelli Europe bude sice hostit na konci měsíce Imola, ovšem už po Mugellu známe vítěze ve Ferrari Challenge 2022.

projít na článek

Ferrari additive manufacturing

Ferrari is a legend, the most loved Italian brand in the world, and at the heart of this myth, their racing department, have two Renishaw additive manufacturing (AM) machines.

projít na článek

ELMS Silverstone: Lijákem proplul nejlépe tým Jota Sport

Po loňské mnoho nepovedené sezóně European Le Mans Series, kdy jsme se dočkali i zrušeného závodu v Brně, se opět prototypy a GT vozy postavily na start závodu v Silverstonu, kde se čekal pěkný souboj 23 vozů. Kvalifikační tréninky ovládl prototyp stáje

projít na článek