PŘÍPADOVÁ STUDIE Generování leadů Generování leadů je zaměřená kampaň a celkově marketing na získávání nových potenciálních zákazníků. Hlavním ukazatelem úspěšnosti jednotlivých marketingových aktivit je počet získaných leadů za dané období. FUTUROL Ryze český výrobce pohyblivých pergol. Na českém trhu se řadí mezi jediného výrobce bioklimatické pergoly s rovnou střechou. Precizní patentovaná technologie a kvalita materiálů posouvá pergoly na novou úroveň. Společnost k dnešnímu dni operuje na českém, slovenské a rakouském trhu. Konfigurátor Na míru vytvořený konfigurátor přináší zákazníkům přináší jasnou představu o tom, jak bude vypadat jejich pergola, kterou si jednoduše konfigurujete od začátku sami. Součástí bylo i vytvoření 3D scény a médelů. Vyzkoušet konfigurátor /*! elementor - v3.17.0 - 08-11-2023 */ .elementor-widget-video .elementor-widget-container{overflow:hidden;transform:translateZ(0)}.elementor-widget-video .elementor-wrapper{aspect-ratio:var(--video-aspect-ratio)}.elementor-widget-video .elementor-wrapper iframe,.elementor-widget-video .elementor-wrapper video{height:100%;width:100%;display:flex;border:none;background-color:#000}@supports not (aspect-ratio:1/1){.elementor-widget-video .elementor-wrapper{position:relative;overflow:hidden;height:0;padding-bottom:calc(100% / var(--video-aspect-ratio))}.elementor-widget-video .elementor-wrapper iframe,.elementor-widget-video .elementor-wrapper video{position:absolute;top:0;right:0;bottom:0;left:0}}.elementor-widget-video .elementor-open-inline .elementor-custom-embed-image-overlay{position:absolute;top:0;right:0;bottom:0;left:0;background-size:cover;background-position:50%}.elementor-widget-video .elementor-custom-embed-image-overlay{cursor:pointer;text-align:center}.elementor-widget-video .elementor-custom-embed-image-overlay:hover .elementor-custom-embed-play i{opacity:1}.elementor-widget-video .elementor-custom-embed-image-overlay img{display:block;width:100%;aspect-ratio:var(--video-aspect-ratio);-o-object-fit:cover;object-fit:cover;-o-object-position:center center;object-position:center center}@supports not (aspect-ratio:1/1){.elementor-widget-video .elementor-custom-embed-image-overlay{position:relative;overflow:hidden;height:0;padding-bottom:calc(100% / var(--video-aspect-ratio))}.elementor-widget-video .elementor-custom-embed-image-overlay img{position:absolute;top:0;right:0;bottom:0;left:0}}.elementor-widget-video .e-hosted-video .elementor-video{-o-object-fit:cover;object-fit:cover}.e-con-inner>.elementor-widget-video,.e-con>.elementor-widget-video{width:var(--container-widget-width);--flex-grow:var(--container-widget-flex-grow)} Cíl marketingu Maximalizace leadů při stanoveném rozpočtu tvoří 80% Budování povědomí o značce tvoří 20% Dlouhodobost a efektivita Od začátku spolupráce, která se datuje k 1. 3. 2023 jsme navýšili komunitu na sociálních sítích o více než 2400% a průměrný počet leadů za měsíc se pohybuje okolo hodnoty 138. Ukázka kreativy Mimo reklamní aktivity je součástí i správa sociálních sítí. DATA ZA DANÉ OBODBÍ KAMPANĚ Hodnocení období od 1. 3. 2021 30. 4. 2011 Zde můžete vidět, jakých jsme dosáhli čísel už na samotném začátku spolupráce, která započala 1. 3. 2021. Za pouhé dva měsíce jsme dokázali přinést zajímavé výsledky s kterými pokračujeme i nadále. + nových fanoušků + 0 nových leadů + 0 potvrzených realizací Získáme i vám nové zákazníky Konzultace ZDARMA The post FUTUROL generování leadů appeared first on YASHICA DIGITAL.
PŘÍPADOVÁ STUDIE Generování leadů /*! elementor - v3.17.0 - 08-11-2023 */ .elementor-widget-image{text-align:center}.elementor-widget-image a{display:inline-block}.elementor-widget-image a i
projít na článekV dnešní digitální éře je webová stránka nejen vizitkou firmy, ale také klíčovým nástrojem pro generování obchodních příležitostí a budování značky. S potěšením vám představujeme náš nový framework pro firemní web, který byl navržen tak, aby reflektoval n
projít na článekDo našich týmů v produktu a vývoji přibývají noví lidé na pozici Tribe Leadů. Mohlo by se zdát, že jen skáčeme na módní vlnu a používáme buzzword pro
projít na článekKomplexita a množství oblastí, kterým se věnujeme napříč všemi týmy v produktu i vývoji Heureka Group, si žádá rozdělení našich týmů do tribů. Proč? Chceme
projít na článekV moderní době, kdy technologie neustále překonávají vlastní hranice, nachází umělá inteligence své uplatnění ve stále více oblastech. Jednou z takových oblastí, kde se AI začíná stále více prosazovat, je tvorba počítačových her. Konkrétně generování obrá
projít na článek