Tripon Digital organizuje vítězné bitvy digitálního marketingu | Digitální marketing TripOn

Tripon Digital organizuje vítězné bitvy na poli digitálního marketingu. Láska, peníze, návštěvnost, objednávky, zisky.

projít na web

Váš nový firemní web

V dnešní digitální éře je webová stránka nejen vizitkou firmy, ale také klíčovým nástrojem pro generování obchodních příležitostí a budování značky. S potěšením vám představujeme náš nový framework pro firemní web, který byl navržen tak, aby reflektoval n

projít na článek

Budování zpětných odkazů

Zpětný odkaz je odkaz, který vede na určitou stránku našeho webu odjinud. Aktivita vedoucí k získávání zpětných odkazů se nazývá budování zpětných odkazů, anglicky linkbuilding. Jak jsme již uvedli, budování zpětných odkazů je jednou ze tří částí optimali

projít na článek

Provoz, údržba a rozvoj webových stránek

Proošli jsme společně fází analýzy, fází návrhu a fází vytváření (implementace, programování) webových stránek. Poté následuje výstupní kontrola a pak je na řadě spuštění naostro. Po spuštění přechází webové stránky do fáze zvané provoz, údržba a rozvoj.

projít na článek

Měření návštěvnosti

Pod měření návštěvnosti spadá nejen zaznamenávání jednotlivých návštěv ale i zaznamenávání konverzí. Připomínáme, že konverze je pro nás jako provozovatele webových stránek výhodná akce, kterou návštěvník provedl, například podání poptávky nebo odeslání o

projít na článek

Jak vytvořit účinné USP pro vaši firmu

V dnešním konkurenčním světě bývá někdy náročné vyniknout. A právě zde vstupuje do hry USP (Unique Selling Proposition) – jedinečný prodejní argument, který vaši firmu odlišuje od ostatních firem. V tomto článku se podíváme, jak vytvořit účinný USP a jak

projít na článek

Bezpečnost dat a webové stránky

Cokoli je jen tak moc bezpečné, jako je bezpečný nejslabší článek toho něčeho. Zabezpečení v Tripon Digital V Tripon Digital je bezpečnost dat a webových stránek naší nejvyšší prioritou. Používáme nejnovější nástroje a technologie, jako jsou firewall a dv

projít na článek

SEO strategie firmy F

V dnešním článku se podíváme na případovou studii SEO strategie firmy F, která je významným hráčem na trhu. Firma F má 350 zaměstnanců a specializuje se na lisování kovových dílů pro autoprůmysl a pro elektrotechnický průmysl. Jejich cílová skupina je vel

projít na článek

Proč se web nezobrazuje správně?

Pokud se vám web nezobrazuje správně, řešením je responzivní web, nebo také responzivní web design, který je moderní webovou technologií, jež umožňuje webovým stránkám reagovat na velikost obrazovky a jiné technické aspekty prostředí, ve kterém uživatel p

projít na článek

Obsahová strategie firmy X

Firma X, zaměstnávající více než 500 lidí, se specializuje na výrobu lan pro různé outdoorové aktivity. S více než 20 lety zkušeností na trhu je firma X důvěryhodným jménem v odvětví. Jejich lana jsou známá pro vysokou kvalitu a odolnost, což je činí prvn

projít na článek

Jak jsem v roce 2003 získal zakázku na firemní web

Tehdy před 20 lety jsem byl relativně začátečník v digital marketingu. Jednou jsem se jako OSVČ ucházel o zakázku na redesign a správu webu jedné velké firmy. Ve výběrovém řízení byly také velké reklamky a já si říkal, že to asi nevyjde. Celé výběrové říz

projít na článek