Jak vytvořit účinné USP pro vaši firmu

V dnešním konkurenčním světě bývá někdy náročné vyniknout. A právě zde vstupuje do hry USP (Unique Selling Proposition) – jedinečný prodejní argument, který vaši firmu odlišuje od ostatních firem. V tomto článku se podíváme, jak vytvořit účinný USP a jak jej začlenit do vaší pozicovací strategie. Co je to USP? USP neboli jedinečný prodejní argument, je to, co vaši firmu odlišuje od konkurence. Je to odpověď na otázku: Proč bych ze všech možností, které mi trh nabízí (včetně možnosti nevybrat si vůbec žádnou nabídku), měl zvolit nabídku zrovna vaší firmy? Význam pozicování a pozicovací strategie Pozicování na trhu je proces, v rámci kterého si firma vytváří jedinečné místo v mysli svých zákazníků. Pozicovací strategie je plán, jak toho dosáhnout. USP je jedním z nejdůležitějších nástrojů pro efektivní pozicování na trhu. Firma, která neumí své USP formulovat a vysvětlit jej zákazníkům, většinou nemá dlouhodobou existenci. Firmy, které jsou schopny se výrazně odlišit a nabídnout něco navíc, mají obrovskou výhodu v současném hyperkonkurenčním tržním prostředí. Jak vytvořit USP? Analýza trhu: Zjistěte, co vaši konkurenti nabízejí a v čem vynikají. Podívejte se, jaké USP nabízí konkurence. Identifikace slabých míst: Najděte oblasti, kde můžete konkurenci předčit. Je něco, v čem se od konkurence odlišujete?...

projít na článek

Jak navrhovat pohlednice online?

Slavíte výročí založení vaší firmy, otevíráte novou pobočku, rádi byste svým zákazníkům poděkovali? Vytvořte pro svou firmu originální tematické pohlednice. The post Jak navrhovat pohlednice online? first appeared on Odzkoušeno.cz.

projít na článek

Vše o výšivkách a potisku na firemní oděvy

Potisk nebo výšivka na oděvy, to je, oč tu běží. Představíme vám tu všechny varianty, aby vaše rozhodování a porovnávání mezi tím, co je pro vaši firmu nejlepší, bylo jednodušší. Obecně platí, že je lepší si zakoupit textil přímo u firmy, u které nechávát

projít na článek

TriLab Group přichází ojednoho ze zakladatelů – Michal Boháč opouští firmu

esk vrobce 3D tiskren sdelta kinematikou je ji z90 procent vlastnn akciovou spolenost Prusa Research. Zbytek dr druh zakladatel TriLabu Vojtch Tambor, kter zstv vpozici CEO. TriLab Group zaloila jmenovan dvojice ped necelmi sedmi lety jako specialist na p

projít na článek

Jak vytvořit pohodlné pracovní prostředí: Úklid kanceláří v Praze

Každý z nás tráví v kanceláři většinu svého pracovního dne, a proto je důležité, aby tento prostor byl čistý, uklizený a příjemný k práci. Úklid kanceláří praha není jen o odstraňování prachu a špíny, ale také o vytváření prostředí, které podporuje produk

projít na článek

Výroba čepic na zakázku s vlastním potiskem

Výroba čepic na zakázku s vlastním potiskem Když jde o osobní styl, málokterý doplněk může dodat takový nádech originality jako vlastní čepice. Výroba čepic na míru se stává stále popul

projít na článek