Není čas ztrácet čas, a tak jsem pro vás přichystal 2. díl ze seriálu o GDPR. Tentokrát bych rád věnoval prostor tématu, jak aplikovat toto nové nařízení do praxe online marketingu. Jedním z častých prvků na webových stránkách je totiž přihlášení k newsletteru – tedy okénko pro vkládání e-mailů.
Určitě jste už slyšeli o záhadných čtyřech písmenech GDPR, o kterých se teď stále mluví. A protože jsem na toto téma již řešil mnoho pracovních záležitostí, tak jsem zde blogu vytvořil nejen štítek, ale rovnou celý seriál. Datum účinnosti tohoto nařízení
projít na článekUž nějaký ten pátek vím, že moji klienti začínají přemýšlet o GDPR (General Data Protection Regulation). Proto jsem se rozhodl do tohoto tématu trochu více ponořit, abych pochopil důsledky, které nás v tomto roce čekají. A můžu s jistotou říci, že téměř v
projít na článekObecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) je za námi, nebo spíše už u nás tak nějak zakotvilo. Vzešlo v platnost letos 25. května a každý z nás musel provést patřičná opatření, aby uchránil data svých zákazníků. V rámci tohoto tématu jsem proto přip
projít na článekSeriál na téma „GDPR v praxi“ se chýlí ke konci, a tak jsem pro tentokrát připravil článek o interní směrnici vnímající legislativu zákona o ochraně osobních údajů. Přestože to nemá prakticky žádnou souvislost s online marketingem, tak i přesto jsem se ro
projít na článekSe zářím se doslova roztrhl pytel novinek na poli online marketingu. Nebudu chodit kolem horké kaše a pojďme se na ně rovnou podívat!
projít na článek