Článek Víte, jak správně na GDPR na vašich webových stránkách? GDPR už asi ani nemusíme dlouze představovat. Ve zkratce se jedná o ochranu osobních údajů, která vešla v platnost 25.5.2018. Kdo musí umístit GDPR na své webové stránky? GDPR musí mít všichni majitelé webů, blogů či e-shopů, kteří nějakým způsobem shromažďují data fyzických osob a využívají je pro marketingové účely, jako zasílání newsletterů, novinek, obchodních sdělení, či chtějí-li pracovat s recenzemi a doporučeními od svých zákazníků. Pokud tedy spadáte do jedné z výše uvedených kategorií, co vlastně musíte udělat? Informativní stránka o zpracování osobních údajů Umístit informativní stránku o zpracování osobních údajů na svůj web, blog, e-shop. Pozor musí být umístěna samostatně a nesmí být pouze součástí všeobecných obchodních podmínek. Na této stránce by měly zaznít veškeré informace, podmínky a náležitosti sběru osobních údajů, jako: • Typ osobních údajů, které ukládáte • Povaha, účel a doba zpracování dat • Vhodná technická a organizační opatření na vaší straně • Podmínky zapojení dalšího zpracovatele – externí účetní, webový server, apod. V tomto případě byste měli mít s danými subjekty uzavřenou „Zpracovatelskou smlouvu“. Pro vaše bezpečí byste měli uchovávat veškeré verze těchto stránek i s přesným časovým údajem (od kdy – do kdy byly tyto podmínky platné). Kdybyste například změnili dobu uchovávání a zpracování dat, musíte vědět, kteří zákazníci s jakými podmínkami souhlasili. Aktivní a dobrovolný souhlas Umožnit zákazníkům AKTIVNÍ A DOBROVOLNÝ SOUHLAS. Toto lze vyřešit tzv. „checkboxem“ s odkazem na výše uvedené podmínky. Souhlasím se zpracováním osobních údajů Jako aktivní souhlas se nepočítá směňování služeb – tudíž pokud chcete darovat například e-book, či zpřístupnit nějaký obsah a výměnou žádáte email, bez tohoto tlačítka je GDPR neplatné a můžete se dostat do problémů. Aktivní souhlas není nutný, pokud shromažďujete údaje za účelem: • Plnění smlouvy (jméno, příjmení, adresu,… ) za účelem např. dodání zboží • Plnění právních povinností (nutné údaje k vystavení faktury) • Vyřízení konkrétního požadavku například pomocí kontaktního formuláře na webu V těchto případech stačí pouze uživatele informovat v podmínkách GDPR. POZOR!!! Kdybyste však tento email, či jakýkoliv jiný údaj chtěli použít k dalším účelům, které nejsou jasně dané (zasílání novinek, sdělení, atd.) už aktivní souhlas mít MUSÍTE. Chcete poradit s vaším webem / e-shopem nebo marketingem? Kontaktujte nás a my vám s ním pomůžeme. KONTAKTUJTE NÁS The post GDPR na webových stránkách appeared first on Agentura Zest Brand.
Na našem blogu Světbezpečnosti si můžete přečíst článek o největším strašáku poslední doby GDPR https://svetbezpecnosti.cz/jak-na-gdpr/ Příspěvek Jak na GDPR pochází z I.B.S.A. - czech, s.r.o.
projít na článekGDPR (angl. General Data Protection Regulation) je nová legislativa Evropské unie (EU), která začne platit 25. 5. 2018. GDPR má výrazně zvýšit ochranu osobních dat občanů a povinnosti institucí a firem tato data chránit. Subreg (registrátor domén) se přip
projít na článekWebinářem Vás provedli: Lukáš Příklenk Tomáš Veselý “Převádíme české rostoucí podniky bezpečně do digitální doby” ZÍSKÁTE ZAJÍMAVÉ PODNĚTY: Jak hluboce GDPR zasáhne vaše procesy, marketing, IT Jaké údaje pokrývá ana co se dát největší pozor Jak zmapovat
projít na článekProošli jsme společně fází analýzy, fází návrhu a fází vytváření (implementace, programování) webových stránek. Poté následuje výstupní kontrola a pak je na řadě spuštění naostro. Po spuštění přechází webové stránky do fáze zvané provoz, údržba a rozvoj.
projít na článekSdělení ve smyslu čl. 13 Nařízení EU č. 2016/679 (dále jen “GDPR”) Web www.zastavarna-praha.cz chrání důvěrnost osobních údajů a zaručuje jejich nezbytnou ochranu proti všemu, co by ji mohlo narušit. V souladu s nařízením (EU) č. 2016/679 (dál
projít na článek