V posledních týdnech je stále více slyšet o brýlích Google Glass. Vedle otázek spojených s technickými aspekty nebo ochranou soukromí se objevují také první koncepty využití tohoto vskutku revolučního přístroje v marketingu. BI Intelligence prorokuje brýlím od Googlu slibnou budoucnost, když odhaduje, že v roce 2018 bude prodáno 21 milionů kusů tohoto přístroje. Při hypotetické ceně 500 dolarů by se jednalo o trh o úctyhodné velikosti 10 a půl miliardy dolarů. Jestli se tyto prognózy vyplní nebo se Google Glass zařadí mezi řadu neúspěšných technologických experimentů, ukáže jen čas. Google Glass (foto: Pavel Fidrmuc) Zařízení přináší obrovský potenciál pro nová a neotřelá řešení v oblasti marketingu. Stejně jako v případě smartphonů i pro Google Glass vznikne množství speciálních aplikací (tzv. glassware). Oblastí pro uplatnění je nespočet. Představme si například běžný nákup v supermarketu s Google Glass: při procházení mezi regály a prohlížení vystaveného zboží se nám v reálném čase zobrazují informace o složení, nutriční hodnoty, hodnocení nebo třeba varování před nebezpečnými výrobky. Řada spotřebitelů jistě ocení okamžitá cenová srovnání spolu s konkrétními nabídkami daného výrobku v e-shopech. Objednání zboží je pak otázkou jednoduchého hlasového povelu nebo doteku na brýlích. Vše proběhne rychle a diskrétně. Zcela nové možnosti nabídne Google Glass v oblasti reklamy. Při pohledu na inzerát si budeme moci zobrazit další informace, fotografie nebo videa. Zaujme-li nás na autobusové zastávce plakát propagující koncert nebo nejnovější filmový trhák, ihned si budeme moci přehrát videoklip či trailer nebo rovnou koupit vstupenky. Marketingové koncepty připravené pro Google Glass mohou rovněž pracovat s informacemi o aktuální poloze uživatele, což lze využít například pro komunikaci místních akčních nabídek a slev. Taková reklama může být navíc plně personalizovaná. Zejména mladší ročníky budou určitě slyšet na soutěže a speciální akce založené na herním principu. Na příchod Google Glass se určitě těší i realizátoři marketingových průzkumů. Brýle Google Glass by se měly začít prodávat v roce 2014. V současné době je dostupnost zařízení velmi omezená. Prvních několik tisíc kusů mají k dispozici především vývojáři aplikací. Prvními brýlemi Google Glass v České republice disponuje vývojářské studio eMan, které již zahájilo vývoj prvních aplikací. Článek byl publikován v týdeníku Marketing & Media (24.6.2013).
Chtěli jste nějak posunout provoz k vašim Super Bowl reklamním kampaním? Pokud jste to zkusili na Bingu, tak jste trošičku tento rok narazili. Zatímco Google opět tento rok ukazuje reklamy v jejich výsledcích vyhledávání pro požadavky relevantní k termí
Střelecké brýle Certifikovány americkou normou STANAG 2920 a EN 172, poskytují tyto sluneční brýle vynikající balistickou ochranu pro všestranné použití. Díky protiskluzové úpravě nosní opěrky, fle
projít na článekStřelecké brýle Certifikovány americkou normou STANAG 2920 a EN 172, poskytují tyto sluneční brýle vynikající balistickou ochranu pro všestranné použití. Díky protiskluzové úpravě nosní opěrky, fle
projít na článekBrýle na airsoft. Certifikovány americkou normou STANAG 2920. Nejnovější generace nízkoprofilových balistických brýlí. Brýle X1000 se sami přizpůsobí všem vašim potřebám. X1000 nabízejí možnost použít
projít na článekGoogle Chrome umí novou vychytávku, díky níž nebude nutné screenovat snímky z videa Postačí klepnout pravým tlačítkem a kopírovat snímek, následně jej můžete vložit kamkoliv Novinka je k dispozici na Windows, macOS, Linux i ChromeOS Teprve včera jsme vás