Google představil nové změny týkající se viditelnosti dvou forem bohatých výsledků, konkrétně HowTo a FAQ.
Google Ads Registrujte se na Google Marketing Live 24. května 2023 se online uskuteční každoroční Google Marketing Live. Pokud ještě nejste přihlášení, zde je registrace. Končí 4 atribuční modely Google oznámil, že v Google Ads i Google Analytics ukončí n
projít na článekGoogle Ads Reklamy v SERP s generativním AI Na letošním Google I/O bylo představeno nové vyhledávání, jehož výsledky využívají generativní umělou inteligenci. Tato revoluce se promítne také do placených výsledků vyhledávání, kde budou reklamy zobrazovány
projít na článekNa internetu je spousta návodů na vyloučení mobilních apps z obsahové sítě v Google Ads, ale vzhledem k tomu, že Google v roce 2018 přestal podporovat Adsenseformobileapps.com, ne všechny jsou platné. Jak vyloučit mobilní aplikace v roce 2023? Aktuálně má
projít na článekImplementaci rozšířených konverzí se dříve nebo později nevyhnete, tak proč to zbytečně odkládat. Začněte už teď! Co jsou rozšířené konverze? Rozšířené konverze slouží k zpřesnění měření konverzí v Google Ads na základě údajů zákazníků jako je email, tele
projít na článekPoužívání podkladů reklam by nemělo být v PPC kampaních opomíjeno. Proč? Jaké typy podkladů máme v PPC platformách k dispozici? Pojďme se na to podívat. Co jsou rozšíření reklam? Rozšíření reklam jsou nabízena v Google Ads i Sklik a obohacují reklamu o da
projít na článek