Google mění viditelnost výsledků typu HowTo a FAQ

Google představil nové změny týkající se viditelnosti dvou forem bohatých výsledků, konkrétně HowTo a FAQ.

projít na článek

PPC Novinky Duben 2023

Google Ads Registrujte se na Google Marketing Live 24. května 2023 se online uskuteční každoroční Google Marketing Live. Pokud ještě nejste přihlášení, zde je registrace. Končí 4 atribuční modely Google oznámil, že v Google Ads i Google Analytics ukončí n

projít na článek

PPC Novinky Květen 2023

Google Ads Reklamy v SERP s generativním AI Na letošním Google I/O bylo představeno nové vyhledávání, jehož výsledky využívají generativní umělou inteligenci. Tato revoluce se promítne také do placených výsledků vyhledávání, kde budou reklamy zobrazovány

projít na článek

Jak vyloučit mobilní aplikace v Google Ads v roce 2023?

Na internetu je spousta návodů na vyloučení mobilních apps z obsahové sítě v Google Ads, ale vzhledem k tomu, že Google v roce 2018 přestal podporovat Adsenseformobileapps.com, ne všechny jsou platné. Jak vyloučit mobilní aplikace v roce 2023? Aktuálně má

projít na článek

Jak nastavit rozšířené konverze pro Google Ads přes Google Tag Manager

Implementaci rozšířených konverzí se dříve nebo později nevyhnete, tak proč to zbytečně odkládat. Začněte už teď! Co jsou rozšířené konverze? Rozšířené konverze slouží k zpřesnění měření konverzí v Google Ads na základě údajů zákazníků jako je email, tele

projít na článek

Rozšíření reklam (podklady) v Google Ads a Sklik

Používání podkladů reklam by nemělo být v PPC kampaních opomíjeno. Proč? Jaké typy podkladů máme v PPC platformách k dispozici? Pojďme se na to podívat. Co jsou rozšíření reklam? Rozšíření reklam jsou nabízena v Google Ads i Sklik a obohacují reklamu o da

projít na článek