Přemýšlíte o koupi nové Hondy CRF1100L – podstatně vylepšené Africy Twin představené pro rok 2020? Tehle stroj mám u sebe na dlouhodobý test (více o tom píši zde), a mým úkolem je stroj maximálně poznat, zmapovat a o všem vás upřímně informovat. Mé recenze nové Hondy jsou tedy primárně skrze video na Youtube. V nich si také můžete prohlédnout motorku a všechny její detaily ve vysokém rozlišení 4K. Postupně během roku 2020 budu vydávat videa zaměřená na různé aspekty motocyklu, a tak doufám, že v nich najdete odpověď na svou otázku. Jaké silné a slabé stranky nová Hodna CRF1100L má? Přesně na toto jsem se pokusil odpovědět v mém videu, které jsem natočil po absolvování 3 500 km v sedle tohohle moderního a velmi rychlého cestovního endura od Hondy. Zhruba první polovinu videa věnuji výhodám jako jsou parádní motor, více než dostatečný podvozek, výkonná LED světla nebo bezpečnostní systémy na velmi vysoké urovni. V druhé půlce se potom věnuji potenciálním nevýhodám, které jsou za mě zatím zmatečné ovládání displeje, zrcadlení iPhone, tak trošku přebytek ovladačů na levé ruce apod. No více už se o novém CRF1100L dozvíte ve videu. Užijete si s novou Hondou CFR1100L Africa Twin zábavu v zatáčkách? Tady bych s klidnou duší mohl říct, že ano. A právě posouzení předpokladů motorky pro sportování a nějaký ten andrenalin v zatáčkách jsem věnoval speciální video ze Španělska. Technické specifikace a zjištěné údaje Maximální rychlost: 215 km/h (na 5. i 6. rychlostní stupeň, elektronicky omezeno) Dlouhodobá spotřeba paliva: 6 litrů na 100 km/h, při váze jezdce 110 Kg a řekl bych převážně velmi dynamické jízdě Tempomat: funguje na 4., 5. a 6. rychlostní stupeň do 160 km/h Vrtání × zdvih (mm)92,0 mm x 81,5 mmKarburacePGM-FIKompresní poměr10,1:1Emise C02 (g/km)112g/kmZdvihový objem motoru (cm3)1084 cm3MotorKapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec s 8 ventily, přesazenými ojničními čepy na klikové hřídeli o 270° a ventilovým rozvodem Uni-camSystém zapalováníElectronické zapalování, digitální tranzistorMax. výkon75 kW při 7 500 ot./min. (95/1/ES)Max. točivý moment105 Nm při 6 250 ot./min. (95/1/ES)Kapacita oleje (litry)4,9StartérelektrickýVrtání škrticí klapky46 mm ABS SystemNáklonové dvoukanálové s IMU a vypínatelným ABS na zadní brzděPřední brzdyDva hydraulické 310mm kotouče s hliníkovou hlavou a radiálně uchycenými čtyřpístkovými třmeny se sintrovanými destičkami, ABSZadní brzdyHydraulický 256mm kotouč s dvoupístovým třmenem, vypínatelným ABS a destičkami ze sintrovaného materiáluPřední zavěšenípřevrácená teleskopická vidlice kartridžového typu Showa 45 mm s hydraulickým nastavením předpětí a útlumu (komprese a odskok), zdvih 230 mmZadní zavěšenímonobloková hliníková litá kyvná vidlice s přepákováním Pro-Link a plynovým tlumičem SHOWA, hydraulické nastavení předpětí a útlumu, dráha osy kola 220 mmPřední pneumatikyBridgestone BATTLAX ADVENTURECROSS TOURER AX41T nebo Metzeler KAROO STREETVelikost přední pneumatiky90/90-R21 dušováVelikost zadní pneumatiky150/70-R18 dušováZadní pneumatikyBridgestone BATTLAX ADVENTURECROSS TOURER AX41T nebo Metzeler KAROO STREETPřední kola21M/C x MT2,15 hliníkový ráfek s drátovým výpletemZadní kola18M/C x MT4,00 hliníkový ráfek s drátovým výpletem Kapacita akumulátoru (V – Ah)12V-6Ah Li-ion baterieÚhel sklonu27,5°Rozměry (D × Š × V) (mm)2334 mm X 961 mm X 1391 mmTyp rámuOcelový částečně dvojitý kolébkový rámObjem palivové nádrže (litry)18,8 litruSpotřeba paliva4,9 l/100 km (WMTC)Světlá výška (mm)250 mmSvětlometyLEDPohotovostní hmotnost (kg)226 kgVýška sedla (mm)standardní výška 870 mm / snížená poloha 850 mm (možnost dokoupit nižší 825 mm, nebo vyšší 895 mm sedlo)Závlek (mm)113 mmRozvor (mm)1575 mm Spojkavícelamelová s vinutými pružinami v olejové lázni, hliníková antihopingová spojkaOvládání spojkyspojkové lankoStálý převodŘetěz s těsnicími O-kroužkyPřevodovka6stupňováTyp převodovky6stupňová manuální se stálým záběremQuick ShifterV nabídce originálního příslušenství za 16 900 Kč vč. DPH. Já na testovacím kusu mám a je bezvadný. 12V ZásuvkaV nabídce originálního příslušenstvíPřístrojeLCD displej a 6,5 TFT dotykový multifunkční přístrojový panelZadné světloLEDDenní svíceníAnoPřisvětlování do zatáčekNeKonektivitaBluetooth Audio a Apple CarPlayUSB zásuvkaAno (USB typ A, 1,5A)Automatické vypínání směrovekAnoTempomatAnoUpozornění na nouzové bržděníAnoBezpečnostImmobilizér, (Alarm je v nabídce příslušenství) Jaká je Africa Twin na delší cestování? I to jsem se v rámci svého ročního testování pokusil zjistit. Honda Africa Twin nikdy neměla problém s cestováním na delší trasy. I když to není pravověrný cesťák typu Yamaha FJR, BMW RT apod., o pohodlí i dostatek výkonu opravdu není nouze. Více informací ale získáte, pokud se podíváte na mou zkušenost s cesty do Chorvatska. Dá se to porovnat s Yamahou Ténéré 700? I když tyto dva stroje nejsou přímou konkurencí, spousta lidí se mezi nimi rozhoduje. I já jsem se nad tím zamyslel a udělal asi mé nejlépe zpracované video tohoto roku. Mrkněte na můj detailní srovnávák a snad budete mít jasno, pro kterou se rozhodnout. Kolik stojí sezóna na CRF1100L? A jak je spolehlivá? Na svém kusu Hondy CRF1100L jsem najel přes 8 000 km. Ještě vytíženější motorku mám k dispozici u svého kamaráda v půjčovně, kde je aktuálně najeto 17 000 km. Měla motorka nějaké problémy? Kolik byla spotřeba? Kolik stál servis? Dozvíte se v tomto videu. Kompletní přehled mých videí a recenzí této Hondy najdete u mě na Youtube. The post Honda CRF1100L – Vše, co potřebujete vědět na jednom místě appeared first on Jednoustopou.cz.
Společnost Honda slaví 50 let řadových čtyřválců Honda od představení legendární CB750 v roce 1969. Při příležitosti akce Wheels & Waves představila dvanáct upravených modelů CB1000R.
Internetem v posledních týdnech rezonuje otázka, jestli se Honda vrátí zpět k výrobě řadových šestiválcových motorů.
Designová skříňka s 6 integrovanými přístroji, napařovačem Ionto-Steam Concept a několika zásuvkami pro preparáty. ALL-IN-ONE, vše v jednom na jednom pracovním místě. Vše harmonicky uklizené. Dekor se dá vybrat individuálně dle vlastního výběru. Skříňka j
projít na článekNová Honda CR-V byla v nezávislých nárazových testech podle nové metodiky Euro NCAP vyhodnocena jako jeden z nejbezpečnějších evropských automobilů a získala maximální počet 5 hvězdiček. Systém hodnocení se zaměřuje na celkové bezpečnostní parametry vozid
projít na článek13. listopadu jsem si v Hondě vyzvedl zbrusu novou Hondu CRF1100L Africa Twin model 2020 pro dlouhodobý test. Měl jsem to štěstí dostat se tak k úplně prvnímu kusu v ČR. Přemýšlíte o tomto cestovním enduru? Chcete se o něm dozvědět maximum informací pro v
projít na článek