Hotline a Helpdesk pro všechny zákazníky

Systém HelpDesk je moderní systém postavený na webové technologii zaměřený na podporu a zefektivnění podnikových procesů. Byl navržen tak, aby mohl být přizpůsoben pro individuální potřeby každé společnosti. Náš HelpDesk Vám umožní řešení požadavků efektivně, rychle a přehledně. HelpDesk Vám mimo jiné umožní správu času – máte možnost zjistit, jak dlouho se na jakém požadavku pracovalo, zobrazit si přehledné statistiky práce Vašeho týmu na podpoře a případně podle toho zákazníkům fakturovat podporu. Zákazník má zase možnost hodnocení „spokojenosti“ a online přístup k tiketu a sledování jeho změn, čímž odpadají jeho telefonické dotazy a náklady s tím spojené.

projít na článek

Internet Hned

Metropolitní síť HOLNET působí na telekomunikačním trhu na Holoubecku, Zbirožsku a Hořovicku od roku 2006. Hlavním cílem je poskytování kvalitního vysokorychlostního internetového připojení domácnostem, podnikatelům a firmám. Všechny důležité informace o

projít na článek

Nová verze: 1.48

Zákaznický Helpdesk, bezpečnostní kontrola sítě, předělané servisní zásahy a mnoho dalších změn v nové verzi.

projít na článek

Pracovní doba koncem roku 2021

22.12 .2021 pracovní den, 23.12 .2021 pracovní den, 27.12. 2021 – 31.12. 2021 omezený provoz, pouze urgentní helpdesk, 3.1. 2022 běžná pracovní doba.

projít na článek

Geodetická kancelář – Profigeo Rokycany s.r.o.

Profigeo Rokycany je geodetická kancelář, která zajišťuje pro své zákazníky a klienty kompletní servis v oblasti nemovitostí. Tím, že jsme spojili provádění veškerých geodetických prací s tvorbou smluv k nemovitostem a oceňováním nemovitostí se výrazně od

projít na článek

Nový způsob, jak kontaktovat zákaznickou podporu

Nový způsob, jak kontaktovat zákaznickou podporu Od verze SmartPOS Vision 1210 můžete kontaktovat naši zákaznicku podporu přímo z pokladny nebo manažerské aplikace prostřednictvím jednoduchého formuláře.V aplikaci SmartPOS Manažer

projít na článek