Systém HelpDesk je moderní systém postavený na webové technologii zaměřený na podporu a zefektivnění podnikových procesů. Byl navržen tak, aby mohl být přizpůsoben pro individuální potřeby každé společnosti. Náš HelpDesk Vám umožní řešení požadavků efektivně, rychle a přehledně. HelpDesk Vám mimo jiné umožní správu času – máte možnost zjistit, jak dlouho se na jakém požadavku pracovalo, zobrazit si přehledné statistiky práce Vašeho týmu na podpoře a případně podle toho zákazníkům fakturovat podporu. Zákazník má zase možnost hodnocení „spokojenosti“ a online přístup k tiketu a sledování jeho změn, čímž odpadají jeho telefonické dotazy a náklady s tím spojené.
Metropolitní síť HOLNET působí na telekomunikačním trhu na Holoubecku, Zbirožsku a Hořovicku od roku 2006. Hlavním cílem je poskytování kvalitního vysokorychlostního internetového připojení domácnostem, podnikatelům a firmám. Všechny důležité informace o
projít na článekZákaznický Helpdesk, bezpečnostní kontrola sítě, předělané servisní zásahy a mnoho dalších změn v nové verzi.
projít na článek22.12 .2021 pracovní den, 23.12 .2021 pracovní den, 27.12. 2021 – 31.12. 2021 omezený provoz, pouze urgentní helpdesk, 3.1. 2022 běžná pracovní doba.
projít na článekProfigeo Rokycany je geodetická kancelář, která zajišťuje pro své zákazníky a klienty kompletní servis v oblasti nemovitostí. Tím, že jsme spojili provádění veškerých geodetických prací s tvorbou smluv k nemovitostem a oceňováním nemovitostí se výrazně od
projít na článekNový způsob, jak kontaktovat zákaznickou podporu Od verze SmartPOS Vision 1210 můžete kontaktovat naši zákaznicku podporu přímo z pokladny nebo manažerské aplikace prostřednictvím jednoduchého formuláře.V aplikaci SmartPOS Manažer
projít na článek