Úvodní etapa v Mauretánii byla opět velice rychlá a zatím neměla nic společného s tím, co čeká závodníky zítra. Prakticky celá se jela po pláních a rovinách. Díky navigačním obtížím a tím pádem najetým deseti kilometrům navíc ztratili kluci více než deset minut. Začátek etapy vedl velmi blízko mořského pobřeží a po cestě bylo několik solisek. Podmáčených míst, které je vždy s kamionem risk projíždět. Hrozí možnost rychlého zapadnutí. Ze soliska se prakticky nelze dostat vlastní silou a kamionu pomůže jen další kamion. Někdy jich musí být dokonce zapřaženo více. Naštěstí dnes risk jet přes soliska a neobjíždět je vyšel. Pro představu. Solisko není místo několik metru čtverečních. Je to souvislá plocha několik kilometru dlouhá a široká. Rozhodnutí objet taková místa vždy stojí mnoho minut oproti přímému projetí. Jet či nejet je vždy osobní rozhodnutí pilota. Hodně zde rozhodují zkušenosti a cit pro vůz.
10.06.2020 – Varšava ČTK, Polsko otevře 13. června hranice se sousedními zeměmi, které jsou členy Evropské unie. Podle agentury PAP to oznámil polský premiér Mateusz Morawiecki. Hranice země uzavřela v březnu v rámci preventivních opatření proti šíření k
projít na článekRozvodový průmysl neustále vymýšlí nové a sofistikovanější nástroje na právní šikanu otců. Jedním z moderních protiotcovských nástrojů je nebezpečné pronásledování, kde je zneužívána neostrá hranice mezi nebezpečným pronásledováním, nadměrným obtěžováním
Nedávno jsem dostala příležitost napsat o naší poslední cestě dodávkou do nomádské sekce na Lidovky.cz. Nemohla jsem v něm tenkrát ještě prozradit všechno, proto tu pro vás mám doplnění. Domů a pryč Na sklonku zimy 2020 jsme se rychle vraceli z Řecka v ob
projít na článekDům, jehož historický i stavební význam přesahuje hranice města i regionu.
projít na článek