Hromadný import kontaktů Představujeme nový způsob, jak dostat kontakty na vaše obchodní partnery do Fakturoidu. Zvládnete to ve 3 krocích: V tabulkovém procesoru (Excel, OpenOffice, Google Docs apod.) si vytvoříte soubor s informacemi, které chcete importovat. Tento souboru uložíte do formátu CSV. Výsledný CSV soubor nahrajete do Fakturoidu. Pojďme se podívat na každý krok trochu blíž. 1. Vytvořit soubor v tabulkovém procesoru Připravili jsme pro vás vzorový soubor v Google Docs, který si můžete snadno uložit do formátu svého tabulkového procesoru. Stačí kliknout v menu na Soubor a pak Stáhnout jako a vyberete si formát, který chcete. První řádek se sloupci name , registration_no atd. neměňte, slouží robotovi jako vodící pro zpracování. Poslední, co zaslouží vysvětlení, je sloupec country , kde je třeba uvést kód země kontaktu ve formátu ISO 3166-1. Pokud kód nevyplníte, dostane kontakt stejnou zemi, jakou máte v účtu vyplněnu vy. Teď už to bude snadné. 2. Uložit soubor do CSV Všechny tabulkové procesory nabízí uložení do formátu CSV. Většinou tuto možnost najdete, podobně jako v Google Docs, přes volbu Soubor a pak něco ve stylu Stáhnout jako, v dialogu, který se vám otevře pak vyberte formát CSV (někdy také Text CSV , .csv apod.). Pokud se vás bude program ptát na kódování, nebo znakovou sadu, zvolte UTF-8. 3. Nahrát soubor do Fakturoidu To nejjednodušší na konec. Import kontaktů najdete v pravém sloupci na obrazovce Kontakty . Na obrazovce, která se vám otevře prostě jen vložíte připravené CSV soubor a nahrajete ho. A to je vše.
Robot se naučil sloučení kontaktů Čas od času se nám ozýváte s tím, že potřebujete sloučit dva nebo více kontaktů. S radostí oznamujeme, že ode dneška to náš robůtek umí. Jak to přesně funguje, se dočtete v článku na podpoře, ale je to snadné ;-) Fun
projít na článekVariabilní symbol a poznámka u kontaktu Při přidávání nebo úpravě kontaktu máte nyní možnost přidělit mu variabilní symbol, který se použije na všech jeho fakturách. Párování plateb proběhne od nejstarší faktury k novější. Ideální pro případy, kdy klien
projít na článekHromadný příkaz k úhradě (ABO) Pokud si evidujete ve Fakturoidu náklady, určitě jste si už říkali, že by bylo skvělé, kdyby je šlo uhradit přímo z aplikace. Teď musíte zadávat platby ručně a to dává prostor pro chyby – v částkách, ve variabilních symbole
projít na článekStatistiky u kontaktu U každého kontaktu vám ode dneška ukážeme statistiky, kolik jste mu fakturovali tento rok a kolik za celou dobu + grafík.
projít na článekIndividuální nastavení splatnosti u kontaktu Ode dneška můžete každému kontaktu nastavit jeho vlastní výchozí dobu splatnosti. Tedy pokud chcete, aby se lišila od té hlavní, co máte v Nastavení > Výchozí hodnoty.
projít na článek