Testovací dráha na univerzitě ve Stuttgartu je dlouhá 20 metrů. E-vozidla se tam mohou indukčně nabíjet za jízdy s účinností, jaká dosud nebyla dosažena. Podle profesora Parspoura lze díky dynamickému nabíjení zvýšit dojezd vozidel, snížit kapacitu baterie a zásadně zkrátit nezbytnou dobu nabíjení. Na testovací dráze univerzity ve Stuttgartu lze dosáhnout účinnosti více než 90%. Účinnost je konkurenceschopná s vodivým nabíjením pomocí kabelu. Testovací dráha se skládá ze 40 jednotlivých prvků se základní plochou 50 x 48 centimetrů. Vzdálenost mezi vozidlem a cívkami je 20 centimetrů. Dráha automaticky detekuje polohu vozidla nad systémem cívek a napájí příslušné primární cívky v ...
Cena: 529 KčTechnické parametry Rozsah teploty: 5–30°C, Přesnost teploty: +/-1°C Napětí: 230V 50Hz AC Baterie: 1x3V baterie Cr2032 Max. proud: 16A s odporovou zátěží Max. proud: 9A s indukční zátěží Odporová zátěž max.: 3500W, Induk
projít na článekNabíjení elektromobilu z vlastní fotovoltaiky přináší kýžený technologický pokrok, naprosté pohodlí, a jako bonus ekologickou šetrnost. Vezmete vítr z plachet kritikům, kteří tvrdí, že elektrická auta jsou napájena elektřinou z uhelných elektráren a jejic
projít na článekTrh s elektrickými vozidly zažívá boom. V loňském roce bylo v Německu registrováno 681 000 nových elektromobilů. Počet se tedy více než zdvojnásobil. Zpomalení tohoto vzestupného trendu nemohou způsobit ani úzká místa v dodavatelských řetězcích pro
projít na článekVýzkumník Nikhil Koratkar z Rensselaer Polytechnic Institute nahradil oxid kobaltitý v katodě lithiových baterií sulfidem vanadičitým pokrytým nano vrstvou oxidu titaničitého, aby se zabránilo fluktuaci vanadových atomů. Takto upravená baterie má př
projít na článekTechnologie The Mobility House umožnila první emisně nulový ostrov na světě. Porto Santo, malý portugalský ostrov blízko Madeiry.Ostrov je zásobován obnovitelnou energií a distribuce elektřiny probíhá ve spolupráci s obousměrně pracujícím elektromobilem
projít na článek