V předchozí části série článků o tom, jak napsat obchodní plán jsem se věnoval důvodům, proč obchodovat a rozebrali jsme si cíle, které chceme tradingem dosáhnout. Dnes si probereme další části, které mám ve svém obchodním plánu zahrnuty a to trhy, timeframy, obchodní nástroje používané při obchodování. Trhy a timeframy Jaké trhy budu obchodovat? Na první pohled jde o jasnou záležitost s jednoznačnou odpovědí, ale když jsem začínal obchodovat, tak jsem dokázal během odpoledne zobchodovat i...
Když jsem začal s tradingem, záhy jsem narazil na termín „obchodní plán“. Všude jsem se dočítal, že každý trader by měl mít sepsaný svůj obchodní plán, že je to jeho Bible, bez které by se vlastně do spekulací na finančních trzích vůbec pouštět neměl. Př
projít na článekV předchozí části série článků o tom, jak napsat obchodní plán, jsem se věnoval obecně obchodní strategii. Dnes se rozepíši o poslední věci, kterou mám ve svém obchodní plánu já a sice, co dělat po ukončení obchodu. Nejspíš si teď řeknete, že to je přece
projít na článekV předchozí části série článků o tom, jak napsat obchodní plán, jsem se věnoval výstupům z obchodu. Dnes se rozepíši o obchodní strategii. Strategie se liší v závislosti na tržních podmínkách, denní době a časovém rámci, ve kterém jsou obchodovány. Myslím
projít na článekV předchozí části série článků o tom, jak napsat obchodní plán jsem dokončil nejdůležitější část celého obchodního plánu: risk management a money management. Dnes se budu věnovat neméně důležité oblasti, a sice výstupům z obchodu. Jistě se už mnohde doče
projít na článekV předchozí části série článků o tom, jak napsat obchodní plán jsem se věnoval tomu, co dělat před otevřením trhů. Dnes začneme probírat nejdůležitější část celého obchodního plánu: risk & money management. Pokud totiž nebudete mít připravený scénář,
projít na článek