Jak na kampaně v povánočním období

Pro PPC specialisty jsou Vánoce obdobím, kdy dochází k razantním změnám v marketingových strategiích. Často se řeší úprava rozpočtů či jiná omezení útraty, a to zejména proto, že nákupní boom končívá Štědrým dnem.

projít na článek

Bez letní práce nejsou zimní koláče

Období dovolených je tady, z čehož vyplývá, že u většiny projektů jsou již prázdninové kampaně, akce a slevy připravené. A na co se vrhnout teď? Ideálně můžete toto období smysluplně využít a zodpovědně se začít připravovat na stěžejní prodejní část roku

projít na článek

Příprava kampaně s letní tématikou

S blížícím se červencem přichází opět nejvyšší čas shrnout pár nápadů, co můžete během období letních dovolených...

projít na článek

Atraktivní kampaně po celý rok

Připravil jsem pro vás další nášup užitečných nápadů z online marketingu. Tentokrát jsem vypíchnul několik zajímavých témat, na které můžete připravit efektivní kampaně. Věřím, že vás moje tipy minimálně dobře inspirují a podpoří vaše originální myšlenky.

projít na článek

Žhavá novinka z Google Ads: Performance Max

Přestože jsem byl dříve ke kampaním se strojovým učením spíše zdrženlivý, v posledním roce začínám měnit názor. V Google Ads je totiž po delší době zajímavá novinka, která se jmenuje Performance Max, což znamená maximálně výkonné kampaně. Algoritmus Googl

projít na článek

ARAKO se medializuje v kampani PERSPEKTIVA

Ke konci roku jsme se mediálně prezentovali v 8. ročníku kampaně PERSPEKTIVA, která se cíleně zaměřuje na podporu odborného vzdělávání na Opavsku. Do kampaně se tradičně zapojují všechny střední školy z Opavy a blízkého okolí i firmy a společnosti všech z

projít na článek