Jak nás rozum klame a co s tím v B2B dělat

Mnoho lidí si myslí, že se v práci rozhodujeme racionálněji než v soukromém životě. My ale v praxi vidíme, že ani profesionálové ve svých oborech se nemohou zcela vyhnout různým zkreslením a zkratkovitým rozhodnutím. Je však zajímavé podívat se, jak tato zkreslení fungují, a jak je můžeme využít v náš prospěch. Jedním z takových zkreslení je tzv. Efekt falešného konsenzu. Zjednodušeně se dá popsat jako zkreslení, kvůli kterému si myslíme, že „všichni jsou jako já“ nebo „jestliže já dělám x, ostatní to dělají také“. Jestli funguje i v B2B, jsme si ověřili na malém experimentu mezi B2B marketéry. A jak to dopadlo? Podívejte se sami. V krátké studii najdete nejen výsledky, ale také vysvětlení, co to znamená v praxi a jak toho lze využít v B2B marketingu a obchodě. Jak využít Efekt falešného konsenzu? Výsledky mikroexperimentu a tipy na využití v praxi si stáhněte kliknutím na obrázek: Pokud na obrázek nejde kliknout, zkopírujte do adresy prohlížeče odkaz: https://www.b2bmonitor.cz/wp-content/uploads/2022/08/B2B-monitor-Jak-nás-rozum-klame-a-co-s-tím-v-B2B-dělat.pdf Inspirujte se našimi dalšími experimenty v B2B V B-inside se využití poznatků behaviorální ekonomie v B2B zabýváme již několik let. A naše vlastní experimenty jasně ukazují, že i lidé, kteří se pohybují na B2B trzích a rozhodují o podnikových nákupech a investicích, jsou ovlivněni mnoha behaviorálními efekty. V našich experimentech jsme testovali například: Jak nás při rozhodování o investicích ovlivňuje kotvení a rámování. Jak se rozhodujeme v podmínkách nejistoty. Jak lze v B2B obchodě využít efekt návnady. Jak je sociální vliv klíčový při rozhodování o využití či nevyužití určitých služeb. Jak v praxi funguje efekt pštrosa. Jak využít při testování vizuálů pocity a asociace. Výsledky našich experimentů jsou nejen potvrzením toho, že behaviorální efekty a zkreslení fungují i v B2B prostředí. Jsou zejména inspirací pro naši výzkumnickou i poradenskou práci. Umožňují nám jít pod povrch a zjistit skutečné příčiny a souvislosti. Vyzkoušejte si behaviorální vědu na vlastní kůži Chcete se o behaviorálních efektech a zkresleních dozvědět více? Zapojte se do některého z našich experimentů nebo přijďte na on-line workshopy! Sledujte e-mailové pozvánky, zúčastněte se našich průzkumů v rámci B2B monitoru a získejte výsledky jako první! Realizátor projektu Výzkum realizovala výzkumná agentura B-inside s.r.o. v srpnu 2022 v rámci kontinuálního projektu B2B monitor. Plánujete výzkum trhu, zákazníků či konkurence? Přizvěte B-inside do výběrového řízení. Kontaktujte nás na [email protected] nebo telefonicky na +420 608 048 048.

projít na článek

Staráme se správně o své internetové stránky?

V dnešním článku se budeme věnovat tématu internetových stránek z pohledu textového obsahu. Součástí článku je také přehled činností, které můžeme dělat, které je dobré dělat, které musíme dělat a které dělat nemusíme. Článek pojednává o tom jak udržovat

projít na článek

Co se dá dělat

The post Co se dá dělat first appeared on Nejlepší české vtipy.

projít na článek

Co mám dělat?

The post Co mám dělat? first appeared on Nejlepší české vtipy.

projít na článek

Bezpečnostní tragikomedie

Zajímá v česku někoho bezpečnost? Ač mnoho firem staví ve svých prohlášeních bezpečnost IT na první místo, realita je naprosto odlišná. Když vidíte, jak se firmy ve své malosti k bezpečnostní otázce staví, tak vám zůstává rozum stát.

projít na článek

Jak dělat SEO. Optimalizace, která funguje vpraxi

SEO - optimalizace, kde vám názorně ukážu, jak vytvořit obsah, který vyhledávače najdou a zároveň spousta praktických příkladů z mé praxe! Continue Reading The post Jak dělat SEO. Optimalizace, která funguje v praxi first appeared on Daniel Gottwald.

projít na článek