stranka:1781 B2B monitor B2B monitor je portál plný inspirace, rad a tipů pro Váš B2B marketing. Najdete zde praktická doporučení, jak využít B2B marketing pro růst Vašich tržeb a zisku. Navíc, díky průzkumu mezi marketingovými manažery, který probíhá 2x ročně, se můžete srovnat s ostatními a inspirovat se, jak lze dělat B2B marketing lépe. Portál provozuje agentura B-inside s.r.o.
Silná značka je v B2B stejně důležitá jako výkonnostní marketing a přímý akviziční obchod. Proč? Podívejte se na výsledky aktuální vlny B2B monitoru, která se rovnováze brandu a výkonu v B2B věnovala. Firmám, kde je úkolem marketingu budovat brand i podp
B2B firmy sledují trendy. Do marketingu včleňují automatizaci i umělou inteligenci. Zároveň narůstá obliba firemních videí a více firem pořádá vlastní eventy. B2B podniky se i nadále drží oblíbených on-line marketingových aktivit. Podobně jako loni se vy
B2B trhy rostly a očekávání našich respondentů jsou optimistická. Většina podniků letos cílí na zvýšení zisku a obratu. Chtějí se také zaměřit na zvýšení efektivity nebo snížení fluktuace zaměstnanců. Dvě třetiny B2B věří, že jejich obrat bude růst. Pok
Marketéři v B2B zkouší umělou inteligenci (dále jen AI). Primárně využívají AI jako inspiraci v marketingu, pro vytváření textací na web nebo pro tvorbu obsahu na sociální sítě. Souhlasí s tím, že AI jim urychluje práci. Zároveň je zřejmá absence pravidel
Marketing a obchod mají úzce spolupracovat. Pokud to nedělají, ztrácí tím celá firma. Nevěříte? Podívejte se na výsledky aktuální vlny B2B monitoru, která se spolupráci obchodu a marketingu v B2B věnovala. Firmám, ve kterých marketingový a obchodní tým úz
Mozek si z nás občas tropí žerty. Myslíme si, že se rozhodujeme racionálně a (zejména v práci) máme docela rozumný pohled na svět. Praxe je však mnohdy jiná. Naše rozhodování se z velké části děje v podvědomí. A tam číhá mnoho nástrah, které nás svádí z c
Mnoho lidí si myslí, že se v práci rozhodujeme racionálněji než v soukromém životě. My ale v praxi vidíme, že ani profesionálové ve svých oborech se nemohou zcela vyhnout různým zkreslením a zkratkovitým rozhodnutím. Je však zajímavé podívat se, jak tato
Duben 2022: Vývoj na B2B trzích a výhled do budoucna Dvě třetiny B2B firem loni zaznamenaly nárůst obratu. Celý B2B trh meziročně rostl o 5,7 % (viz podrobné výsledky). Optimistická jsou i očekávání do budoucna – většina B2B podniků očekává, že jejich obr
Znáte heslo k aktuální studii? Pokud Vám e-mailem přišlo heslo k aktuální studii, pro její stažení klikněte ZDE: Neznáte heslo, ale máte zájem o aktuální studii? Pokud neznáte heslo, můžete jej získat jako poděkování za Vaši registraci do našeho newslett
Znáte heslo k aktuální studii? Pokud Vám e-mailem přišlo heslo k aktuální studii, pro její stažení klikněte ZDE: Neznáte heslo, ale máte zájem o aktuální studii? Pokud neznáte heslo, můžete jej získat jako poděkování za Vaši registraci do našeho newslett