B2B marketing a umělá inteligence

Marketéři v B2B zkouší umělou inteligenci (dále jen AI). Primárně využívají AI jako inspiraci v marketingu, pro vytváření textací na web nebo pro tvorbu obsahu na sociální sítě. Souhlasí s tím, že AI jim urychluje práci. Zároveň je zřejmá absence pravidel. 57 % marketérů používá při práci AI. Častěji využívají AI marketéři ve firmách, které se marketingu věnují intenzivně a cílí na tisíce zákazníků. Naopak 35 % firem AI odmítá a nemá v plánu s AI ani začít pracovat. Zajímá vás, jak marketéři v B2B pracují s umělou inteligencí? Chcete vědět, jak jednotlivé firmy k AI přistupují? V jakých oblastech najde AI využití a jaké jsou zkušenosti marketérů s výstupy? Mají firmy stanovena pravidla pro práci s umělou inteligencí? Na tyto otázky najdete odpovědi v naší studii: B2B monitor AI v B2B marketingu Pokud na obrázek nejde kliknout, zkopírujte do adresy prohlížeče odkaz: https://www.b2bmonitor.cz/wp-content/uploads/2024/05/B2B-monitor-AI-v-B2B-marketingu.pdf Výzkum realizovala výzkumná agentura B-inside s.r.o. v březnu roku 2024 v rámci kontinuálního projektu B2B monitor. Plánujete výzkum trhu, zákazníků či konkurence? Přizvěte B-inside do výběrového řízení. Kontaktujte nás na [email protected] nebo telefonicky na +420 608 048 048.

projít na článek

Umělá inteligence

The post Umělá inteligence first appeared on Nejlepší české vtipy.

projít na článek

AI a dezinformace: Jak umělá inteligence zasahuje do olympijských her v Paříži

Umělá inteligence (AI) je technologický nástroj s obrovským potenciálem, ale také s nebezpečnými možnostmi zneužití. V posledních měsících se stala středobodem mezinárodních debat o bezpečnosti a dezinformacích, zejména v souvislosti s nadcházejícími olym

projít na článek

Generativní umělá inteligence výrazně mění náš pohled na informace. Čemu budeme věřit? A jak ovlivní např. volby?

Výtvory umělé inteligence jsou stále dokonalejší a v blízké době již nebudeme schopni rozeznat autentické záznamy skutečných událostí (např. v případě fotografií a videí) od vygenerovaných produktů umělé inteligence. AI tak razantně změní způsob, jak přis

projít na článek

Vzdělávání v oblasti umělé inteligence nabírá na obrátkách, vzděláváme pedagogy, ale také např. lékaře či policisty. Kromě prezenčních akcí frčí i online videokurzy

Umělá inteligence se stává neodmyslitelnou součástí našeho každodenního života a má zásadní dopad na fungování společnosti. E-Bezpečí Univerzity Palackého v Olomouci se tomuto trendu nejen přizpůsobuje, ale aktivně se snaží formovat jeho směřování tím, že

projít na článek

Právě vychází příručka: Rizika spojená s umělou inteligencí pro seniory

Umělá inteligence (AI) se stává stále větší součástí našeho každodenního života, technologie, které využívají AI, se nacházejí v našich mobilních telefonech, počítačích, internetových vyhledávačích, sociálních sítích, a dokonce i v domácích spotřebičích.

projít na článek