Marketéři v B2B zkouší umělou inteligenci (dále jen AI). Primárně využívají AI jako inspiraci v marketingu, pro vytváření textací na web nebo pro tvorbu obsahu na sociální sítě. Souhlasí s tím, že AI jim urychluje práci. Zároveň je zřejmá absence pravidel. 57 % marketérů používá při práci AI. Častěji využívají AI marketéři ve firmách, které se marketingu věnují intenzivně a cílí na tisíce zákazníků. Naopak 35 % firem AI odmítá a nemá v plánu s AI ani začít pracovat. Zajímá vás, jak marketéři v B2B pracují s umělou inteligencí? Chcete vědět, jak jednotlivé firmy k AI přistupují? V jakých oblastech najde AI využití a jaké jsou zkušenosti marketérů s výstupy? Mají firmy stanovena pravidla pro práci s umělou inteligencí? Na tyto otázky najdete odpovědi v naší studii: B2B monitor AI v B2B marketingu Pokud na obrázek nejde kliknout, zkopírujte do adresy prohlížeče odkaz: https://www.b2bmonitor.cz/wp-content/uploads/2024/05/B2B-monitor-AI-v-B2B-marketingu.pdf Výzkum realizovala výzkumná agentura B-inside s.r.o. v březnu roku 2024 v rámci kontinuálního projektu B2B monitor. Plánujete výzkum trhu, zákazníků či konkurence? Přizvěte B-inside do výběrového řízení. Kontaktujte nás na [email protected] nebo telefonicky na +420 608 048 048.
The post Umělá inteligence first appeared on Nejlepší české vtipy.
Umělá inteligence (AI) je technologický nástroj s obrovským potenciálem, ale také s nebezpečnými možnostmi zneužití. V posledních měsících se stala středobodem mezinárodních debat o bezpečnosti a dezinformacích, zejména v souvislosti s nadcházejícími olym
projít na článekVýtvory umělé inteligence jsou stále dokonalejší a v blízké době již nebudeme schopni rozeznat autentické záznamy skutečných událostí (např. v případě fotografií a videí) od vygenerovaných produktů umělé inteligence. AI tak razantně změní způsob, jak přis
projít na článekUmělá inteligence se stává neodmyslitelnou součástí našeho každodenního života a má zásadní dopad na fungování společnosti. E-Bezpečí Univerzity Palackého v Olomouci se tomuto trendu nejen přizpůsobuje, ale aktivně se snaží formovat jeho směřování tím, že
projít na článekUmělá inteligence (AI) se stává stále větší součástí našeho každodenního života, technologie, které využívají AI, se nacházejí v našich mobilních telefonech, počítačích, internetových vyhledávačích, sociálních sítích, a dokonce i v domácích spotřebičích.
projít na článek