Marketéři v B2B zkouší umělou inteligenci (dále jen AI). Primárně využívají AI jako inspiraci v marketingu, pro vytváření textací na web nebo pro tvorbu obsahu na sociální sítě. Souhlasí s tím, že AI jim urychluje práci. Zároveň je zřejmá absence pravidel. 57 % marketérů používá při práci AI. Častěji využívají AI marketéři ve firmách, které se marketingu věnují intenzivně a cílí na tisíce zákazníků. Naopak 35 % firem AI odmítá a nemá v plánu s AI ani začít pracovat. Zajímá vás, jak marketéři v B2B pracují s umělou inteligencí? Chcete vědět, jak jednotlivé firmy k AI přistupují? V jakých oblastech najde AI využití a jaké jsou zkušenosti marketérů s výstupy? Mají firmy stanovena pravidla pro práci s umělou inteligencí? Na tyto otázky najdete odpovědi v naší studii: B2B monitor AI v B2B marketingu Pokud na obrázek nejde kliknout, zkopírujte do adresy prohlížeče odkaz: https://www.b2bmonitor.cz/wp-content/uploads/2024/05/B2B-monitor-AI-v-B2B-marketingu.pdf Výzkum realizovala výzkumná agentura B-inside s.r.o. v březnu roku 2024 v rámci kontinuálního projektu B2B monitor. Plánujete výzkum trhu, zákazníků či konkurence? Přizvěte B-inside do výběrového řízení. Kontaktujte nás na [email protected] nebo telefonicky na +420 608 048 048.
The post Umělá inteligence first appeared on Nejlepší české vtipy.
Co je umělá inteligence a jak funguje? Jaká má pozitiva a negativa? A měli bychom se začít bát? Právě vyšlo nové video, které je úvodem do problematiky, z našeho cyklu Abeceda médií.
projít na článekV poslední době se umělá inteligence stává čím dál tím více využívanou technologií. To ale neznamená, že by nešlo najít způsoby, jak se dá zneužít. Někteří žáci základních a středních škol se např. snaží využít umělou inteligenci k psaní referátů či jinýc
projít na článekFirma Unicorn pořádá seminář (fyzicky i streamovaný) se vstupem zdarma. Akce se koná ve středu 7. června 2023 v Praze (a na streamu, ke kterému se dostanete, když se zaregistrujete). Program letošního setkání je věnován energetice, umělé inteligenci, cont
projít na článekZnalosti uchazečů o práci v oblasti umělé inteligence považuje za přínosné 48 % zaměstnavatelů, vyplývá z online průzkumu personální agentury Předvýběr. Mezi stovkou stálých respondentů z řad majitelů, ředitelů a personálních šéfů firem. Každý druhý zaměs
projít na článek