Proč musí marketing a obchod spolupracovat?

Marketing a obchod mají úzce spolupracovat. Pokud to nedělají, ztrácí tím celá firma. Nevěříte? Podívejte se na výsledky aktuální vlny B2B monitoru, která se spolupráci obchodu a marketingu v B2B věnovala. Firmám, ve kterých marketingový a obchodní tým úzce spolupracuje, se daří výrazné lépe než těm, kde si každé oddělení jde svou vlastní cestou. Rozdíl v růstu obratu je přes 11 procentních bodů. Například při obratu 500 mil. Kč jde o 55 mil. Kč, které firma ztrácí pouze tím, že spolu marketing a obchod nespolupracují. Smutnou zprávou je, že firem, kde tato spolupráce funguje, je pouze cca čtvrtina. Co znamená úzká spolupráce marketingu a obchodu? Chcete vědět, co konkrétně znamená, že spolu marketing a obchod úzce spolupracují? Jak má tato spolupráce v praxi vypadat? Stáhněte si krátkou studii: Pokud na obrázek nejde kliknout, zkopírujte do adresy prohlížeče odkaz: https://www.b2bmonitor.cz/wp-content/uploads/2022/11/B2B-monitor-Spolupráce-obchodu-a-marketingu-v-B2B-NA-WEB.pdf Realizátor projektu Výzkum realizovala výzkumná agentura B-inside s.r.o. v listopadu 2022 v rámci kontinuálního projektu B2B monitor. Plánujete výzkum trhu, zákazníků či konkurence? Přizvěte B-inside do výběrového řízení. Kontaktujte nás na [email protected] nebo telefonicky na +420 608 048 048.

projít na článek

Čtyři fatální chyby, kvůli kterým klienti nejčastěji odmítají nabídky prodejců

Zjistit příčinu toho, proč obchod nevyšel, je někdy až překvapivě zapeklitý problém. Zákazník na sobě často nedá znát pochybnosti o určitém specifickém aspektu vaší nabídky a mnohdy udává zástupné důvody, proč nelze obchod uzavřít. V reálu se ale nejčastě

projít na článek

Proč je důležité mít webové stránky, i když děláte marketing na sociálních sítích?

Je důležité mít webové stránky? V dnešní digitální době se mnozí podnikatelé a firmy spoléhají na sociální sítě jako hlavní nástroj pro marketing. Facebook, Instagram, LinkedIn a další platformy nabízejí obrovský dosah a interaktivitu, což je lákavé pro k

projít na článek

Rovnováha brandu a výkonu v B2B

Silná značka je v B2B stejně důležitá jako výkonnostní marketing a přímý akviziční obchod. Proč? Podívejte se na výsledky aktuální vlny B2B monitoru, která se rovnováze brandu a výkonu v B2B věnovala. Firmám, kde je úkolem marketingu budovat brand i podp

projít na článek

Pět základních tipů, jak efektivně využívat obsahový marketing

Obsahový marketing (v angličtině „content marketing“) je skvělý způsob, jak zaujmout vaše případné klienty. Jak by měl vypadat text, který propaguje váš produkt, a který zároveň čtenáře zaujme?

projít na článek

WIX - email marketing (emailové kampaně)

Máte databázi zákazníků, kterým chcete zasílat emaily s novinkami, akčními nabídkami apod.? Využijte jednoduchý a efektivní nástroj Wix email marketing, se kterým se v tomto videu můžete seznámit. Můžete také navštívit naše kurzy WIX akademie | BEST EVE

projít na článek