Marketing a obchod mají úzce spolupracovat. Pokud to nedělají, ztrácí tím celá firma. Nevěříte? Podívejte se na výsledky aktuální vlny B2B monitoru, která se spolupráci obchodu a marketingu v B2B věnovala. Firmám, ve kterých marketingový a obchodní tým úzce spolupracuje, se daří výrazné lépe než těm, kde si každé oddělení jde svou vlastní cestou. Rozdíl v růstu obratu je přes 11 procentních bodů. Například při obratu 500 mil. Kč jde o 55 mil. Kč, které firma ztrácí pouze tím, že spolu marketing a obchod nespolupracují. Smutnou zprávou je, že firem, kde tato spolupráce funguje, je pouze cca čtvrtina. Co znamená úzká spolupráce marketingu a obchodu? Chcete vědět, co konkrétně znamená, že spolu marketing a obchod úzce spolupracují? Jak má tato spolupráce v praxi vypadat? Stáhněte si krátkou studii: Pokud na obrázek nejde kliknout, zkopírujte do adresy prohlížeče odkaz: https://www.b2bmonitor.cz/wp-content/uploads/2022/11/B2B-monitor-Spolupráce-obchodu-a-marketingu-v-B2B-NA-WEB.pdf Realizátor projektu Výzkum realizovala výzkumná agentura B-inside s.r.o. v listopadu 2022 v rámci kontinuálního projektu B2B monitor. Plánujete výzkum trhu, zákazníků či konkurence? Přizvěte B-inside do výběrového řízení. Kontaktujte nás na [email protected] nebo telefonicky na +420 608 048 048.
Zjistit příčinu toho, proč obchod nevyšel, je někdy až překvapivě zapeklitý problém. Zákazník na sobě často nedá znát pochybnosti o určitém specifickém aspektu vaší nabídky a mnohdy udává zástupné důvody, proč nelze obchod uzavřít. V reálu se ale nejčastě
projít na článekJe důležité mít webové stránky? V dnešní digitální době se mnozí podnikatelé a firmy spoléhají na sociální sítě jako hlavní nástroj pro marketing. Facebook, Instagram, LinkedIn a další platformy nabízejí obrovský dosah a interaktivitu, což je lákavé pro k
projít na článekSilná značka je v B2B stejně důležitá jako výkonnostní marketing a přímý akviziční obchod. Proč? Podívejte se na výsledky aktuální vlny B2B monitoru, která se rovnováze brandu a výkonu v B2B věnovala. Firmám, kde je úkolem marketingu budovat brand i podp
projít na článekObsahový marketing (v angličtině „content marketing“) je skvělý způsob, jak zaujmout vaše případné klienty. Jak by měl vypadat text, který propaguje váš produkt, a který zároveň čtenáře zaujme?
projít na článekMáte databázi zákazníků, kterým chcete zasílat emaily s novinkami, akčními nabídkami apod.? Využijte jednoduchý a efektivní nástroj Wix email marketing, se kterým se v tomto videu můžete seznámit. Můžete také navštívit naše kurzy WIX akademie | BEST EVE
projít na článek