Čtěte Sales News, informace pro rozvoj úspěšných obchodníků
V nekompromisním konkurenčním boji panujícím na všech frontách prodeje a poskytování služeb je stále těžší udržet si stávající klientelu a zároveň tak získáváním nových zákazníků rozšiřovat portfolio klientů, ne pouze doplňovat stavy. Ve věrnosti klientů
Co dělají ti nejlepší obchodníci jinak? Kromě určitého osobního charisma, intuice, tvrdé práce a zkušeností jsou především mistry v efektivním využívání času a v rozpoznání případů, kdy by se jim vynaložená energie nevyplatila. To samo o sobě ale ještě sk
Slovní spojení „nesebevědomý prodejce“ zní téměř jako vtip. Bez dostatečného sebevědomí totiž nikdy v obchodě uspět nemůžete a velmi brzy prodejcem být přestanete. Ať už obchodujete s čímkoliv, pokud si sami sobě nevěříte, nikdy nemůžete uspět v přesvědčo
To, že vás klient jednou odmítne, ještě neznamená, že se nemůžete v budoucnu znovu pokusit jej oslovit. I z toho důvodu je dobré nikdy se s potenciálním klientem neloučit ve zlém, i když vaši nabídku odmítne, a nepálit mezi vámi a klientem mosty. Situace
E-mail je jedinečným způsobem marketingu a prodeje, protože je zdarma a protože nabízí možnosti interaktivity, zatímco si udržuje výhody tradiční pošty. Jak ale dosáhnout toho, aby zrovna váš e-mail s nabídkou vyčníval nad ostatní nabídky natolik, aby nes
Síť LinkedIn je vynikajícím způsobem, jak být v obraze a vědět, co se děje u vašich obchodních partnerů, kolegů a známých. Při správném použití však LinkedIn představuje i jedinečný nástroj získávání nových klientů, rozvíjení obchodní činnosti a informová
Konkurence ve všech oborech je velká. A existuje vysoká šance, že službu nebo produkt, které nabízíte, už klient má od jiného dodavatele – a často od vašeho přímého konkurenta. Na tom, že klient zkrátka daný produkt už nepotřebuje, často většina obchodů k
Velká část recruiterů a manažerů stále při pohovorech používá staré otřepané otázky. „Kde se vidíte za 5 let?“, „Jaké jsou vaše silné a slabé stránky?“ Na tyto dotazy byste měli umět odpovědět už zcela automaticky. Často se ale stává, že personalista je o
Zákaznický servis a jeho kvalita hrají zcela zásadní roli v tom, jak spokojení nebo nespokojení klienti celkově jsou. Zde je proto několik tipů, jak právě pomocí zákaznického servisu co možná nejvíce navýšit spokojenost klientů vaší firmy.
Kdo dnes není na sociálních sítích, jako by nebyl vůbec. Sílu těchto nových internetových platforem si uvědomují snad všichni a všichni také cítí, že být aktivní v tomto ohledu je v dnešní době nutností, ovšem málokdo ví, jak takovou kampaň vlastně realiz
Pro většinu obchodních odvětví platí, že bez telefonování to nejde. Oslovování klientů přes telefon je stále jednou z nejúspěšnějších metod akvizice nové klientely. Mnozí obchodníci se však zdráhají telefonovat, často se jim nechce a telefonáty neustále o
Víte, jak se pozná skutečně dobrý prodejce? Tak, že dovede svůj styl komunikace i přístup ke klientovi vždy upravit tak, že každému zákazníkovi dovede prodat víceméně cokoliv. Je možné se toto umění naučit? Ale jistě! Pomocí následujících šesti tipů.
Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se dá naučit. Máme pro vás čtyři triky, které používají ti nejlepší telefonní prodejci.
Máte na starosti prodej pro novou firmu nebo jste dokonce sami založili vlastní start-up a chcete se dostat k vašim prvním zakázkám? Začátky jsou mnohdy nejtěžší. Bez potřebných referencí a zkušeností se často nemáte šanci příliš poměřovat s konkurencí. P
Je to typická otázka, kterou při prodeji po telefonu slyšíme v různých formách opakovaně: „Máte čas na krátký hovor?“ Většinou slyšíme negativní odpověď, protože vhodný čas z pohledu zákazníka není nikdy. Jak byste měli pojmout úvod hovoru při prodeji pře