Je to typická otázka, kterou při prodeji po telefonu slyšíme v různých formách opakovaně: „Máte čas na krátký hovor?“ Většinou slyšíme negativní odpověď, protože vhodný čas z pohledu zákazníka není nikdy. Jak byste měli pojmout úvod hovoru při prodeji přes telefon a čemu je potřeba se vyhnout?
The post Telefonát first appeared on Nejlepší české vtipy.
„Hluchým místem“ při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce společnosti něco dělá a v konverzaci nastane znatelná pauza, během které se z čistě konverzačního hlediska nic neděje. Jedním z cílů zástupců společnosti by mělo být vyhnout se těmto hlu
projít na článekUkončení „námluv“ a přechod k nabídce, jejímu odsouhlasení a podpisu smlouvy. Mnoho prodejců vidí tento moment jako ten nejdůležitější z celého obchodního jednání s klientem. Jak ještě v tomto článku uvidíme, záleží do velké míry na tom, co tomuto bodu př
projít na článekKvalita fotografií, které jsou schopné dosáhnout dnešní mobilní telefony, je již srovnatelná s kompaktními digitálními fotoaparáty. V jistých ohledech mobily šlapou na paty i zrcadlovkám. Ne, nezvládnou to, co pořádný objektiv. Ale na druhou stranu jsou n
projít na článekLíbí se vám sportovní vozy? Hledáte výkonné a zároveň designově krásné sporťáky? Máme pro vás několik tipů!
projít na článek