Trapné ticho: Jak se mu vyhnout během obchodního telefonátu s klientem

„Hluchým místem“ při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce společnosti něco dělá a v konverzaci nastane znatelná pauza, během které se z čistě konverzačního hlediska nic neděje. Jedním z cílů zástupců společnosti by mělo být vyhnout se těmto hluchým místům co možná nejvíce, protože narušují kontinuitu hovoru a působí negativně na klienta. Zde je několik tipů, co můžete dělat, aby k tichu nedocházelo.

projít na článek

Dvě netradiční techniky, jak od jednání s klientem přejít k podpisu smlouvy

Ukončení „námluv“ a přechod k nabídce, jejímu odsouhlasení a podpisu smlouvy. Mnoho prodejců vidí tento moment jako ten nejdůležitější z celého obchodního jednání s klientem. Jak ještě v tomto článku uvidíme, záleží do velké míry na tom, co tomuto bodu př

projít na článek

Prodáváte přes telefon? Pak se vyhněte těmto třem nejhorším úvodním frázím

Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější . Jedná se o jednu jedinou příležitost k zaujetí zákazníka, kterou máte. Jestliže nemáte na začátek hovoru připravenou větu, která u klienta vyvolá zvědavost, pravděpodobně budete

projít na článek

Ticho prosím

The post Ticho prosím first appeared on Nejlepší české vtipy.

projít na článek

Jak správně uvést prodejní telefonát s klientem? Máme pro vás několik tipů

Je to typická otázka, kterou při prodeji po telefonu slyšíme v různých formách opakovaně: „Máte čas na krátký hovor?“ Většinou slyšíme negativní odpověď, protože vhodný čas z pohledu zákazníka není nikdy. Jak byste měli pojmout úvod hovoru při prodeji pře

projít na článek

Vyhnout se mýtu

The post Vyhnout se mýtu first appeared on Nejlepší české vtipy.

projít na článek