Články pro obchodníky a pracovníky marketingu | Sales News

Čtěte Sales News, informace pro rozvoj úspěšných obchodníků

projít na web

Čtyři rady, jak klientům nabízet nový, nezavedený produkt

Efektivně prodávat nový, neokoukaný a bezprecedentní produkt je v mnoha ohledech sice zajímavější, ale i složitější, než nabízet klientům dobře známé a zavedené produkty. Jaké jsou základní poznatky týkající se prodeje nového nebo unikátního produktu, se

projít na článek

Snažíte se prodej vždy co nejvíc urychlit? Možná děláte chybu

Čím kratší dobu trvá prodejní cyklus od okamžiku prvního kontaktu s klientem k okamžiku podpisu smlouvy, tím lépe. Alespoň to je obecně rozšířené a uznávané pravidlo. Poslední dobou ale některé průzkumy ukazují, že u mnohých nejúspěšnějších a nejprogresiv

projít na článek

Tři tipy obchodní zástupce malých firem, jak prodávat více

Pracovat pro malé podniky, které nemají k dispozici velké finanční prostředky a nemají vybudovanou klientelu, může být pro prodejce namáhavé, zároveň však i profesně nesmírně obohacující. Velké marketingové kampaně většinou nepřipadají v úvahu a prodejce

projít na článek

Tři tipy, jak přesvědčit klienta k přechodu od konkurence k vaší firmě

Oslovujete především klienty, kteří už službu nebo produkt, který nabízíte, mají od konkurence? Ukážeme vám, jak takové zákazníky přesvědčit, že váš produkt je výhodnější, A řekneme si i něco o tom, jaké psychologické aspekty hrají roli v tom, že klient s

projít na článek

Chcete začít posílat newsletter? Pět kroků, díky kterým to nedopadne fiaskem

V době sociálních sítí a direct marketingu se starý dobrý e-mail může jevit jako poněkud zastaralá forma digitálního média. Přesto však může být dobře zrealizovaná hromadná rozesílka nebo kvalitní newsletter velmi účinným způsobem, jak získat nové klienty

projít na článek