Čtěte Sales News, informace pro rozvoj úspěšných obchodníků
Efektivně prodávat nový, neokoukaný a bezprecedentní produkt je v mnoha ohledech sice zajímavější, ale i složitější, než nabízet klientům dobře známé a zavedené produkty. Jaké jsou základní poznatky týkající se prodeje nového nebo unikátního produktu, se
Čím kratší dobu trvá prodejní cyklus od okamžiku prvního kontaktu s klientem k okamžiku podpisu smlouvy, tím lépe. Alespoň to je obecně rozšířené a uznávané pravidlo. Poslední dobou ale některé průzkumy ukazují, že u mnohých nejúspěšnějších a nejprogresiv
Pracovat pro malé podniky, které nemají k dispozici velké finanční prostředky a nemají vybudovanou klientelu, může být pro prodejce namáhavé, zároveň však i profesně nesmírně obohacující. Velké marketingové kampaně většinou nepřipadají v úvahu a prodejce
Oslovujete především klienty, kteří už službu nebo produkt, který nabízíte, mají od konkurence? Ukážeme vám, jak takové zákazníky přesvědčit, že váš produkt je výhodnější, A řekneme si i něco o tom, jaké psychologické aspekty hrají roli v tom, že klient s
V době sociálních sítí a direct marketingu se starý dobrý e-mail může jevit jako poněkud zastaralá forma digitálního média. Přesto však může být dobře zrealizovaná hromadná rozesílka nebo kvalitní newsletter velmi účinným způsobem, jak získat nové klienty