Oslovujete především klienty, kteří už službu nebo produkt, který nabízíte, mají od konkurence? Ukážeme vám, jak takové zákazníky přesvědčit, že váš produkt je výhodnější, A řekneme si i něco o tom, jaké psychologické aspekty hrají roli v tom, že klient se často chce držet své původní volby, i když to nutně nemusí dávat logicky smysl.
To, že vás klient jednou odmítne, ještě neznamená, že se nemůžete v budoucnu znovu pokusit jej oslovit. I z toho důvodu je dobré nikdy se s potenciálním klientem neloučit ve zlém, i když vaši nabídku odmítne, a nepálit mezi vámi a klientem mosty. Situace
projít na článekAť už máte restauraci a chcete nabízít svá jídla online, nebo nabízíte služby na míru, vždy je potřeba mít přehled o své konkurenci. Když se pouštíte do tvorby nového webu, nebo svůj web necháváte vytvořit profesionálem, vždy mějte napaměti, že bez důklad
projít na článekČlánek Nezapomeňte být tam, kde není konkurence! se nejdříve objevil na Filip Farník.
projít na článekKonzultace loga a vizuálního stylu zdarma Objednejte si konzultace vašeho loga, vizuálního stylu a komunikace Vaší značky ZDARMA. Vaší konzultace se účastní jeden z našich konzultantů, který s Vámi během hodinové schůzky projde dosavadní vývoj Vaší zna
projít na článekDělali jste všechno dobře a správně: drželi jste váš obsah čerstvý, kontrolovali jste váš backlinkový profil, navyšovali jste počet recenzí on-line. Ale stále vidíte menší úpadek v organickém provozu. Pokud tohle zní jako něco, co právě zažíváte, je možná