Tři tipy, jak přesvědčit klienta k přechodu od konkurence k vaší firmě

Oslovujete především klienty, kteří už službu nebo produkt, který nabízíte, mají od konkurence? Ukážeme vám, jak takové zákazníky přesvědčit, že váš produkt je výhodnější, A řekneme si i něco o tom, jaké psychologické aspekty hrají roli v tom, že klient se často chce držet své původní volby, i když to nutně nemusí dávat logicky smysl.

projít na článek

Otevírání uzavřeného případu: Čtyři tipy, jak oslovit klienta, který vás už jednou odmítl

To, že vás klient jednou odmítne, ještě neznamená, že se nemůžete v budoucnu znovu pokusit jej oslovit. I z toho důvodu je dobré nikdy se s potenciálním klientem neloučit ve zlém, i když vaši nabídku odmítne, a nepálit mezi vámi a klientem mosty. Situace

projít na článek

Proč se zajímat o konkurenci než postavíte webové stránky?

Ať už máte restauraci a chcete nabízít svá jídla online, nebo nabízíte služby na míru, vždy je potřeba mít přehled o své konkurenci. Když se pouštíte do tvorby nového webu, nebo svůj web necháváte vytvořit profesionálem, vždy mějte napaměti, že bez důklad

projít na článek

Nezapomeňte být tam, kde není konkurence!

Článek Nezapomeňte být tam, kde není konkurence! se nejdříve objevil na Filip Farník.

projít na článek

Po čertech dobrá nabídka sandělským přístupem

Konzultace loga a vizuálního stylu zdarma Objednejte si konzultace vašeho loga, vizuálního stylu a komunikace Vaší značky ZDARMA. Vaší konzultace se účastní jeden z našich konzultantů, který s Vámi během hodinové schůzky projde dosavadní vývoj Vaší zna

projít na článek

Nízké skóre rychlosti webové stránky může zabíjet váš provoz

Dělali jste všechno dobře a správně: drželi jste váš obsah čerstvý, kontrolovali jste váš backlinkový profil, navyšovali jste počet recenzí on-line. Ale stále vidíte menší úpadek v organickém provozu. Pokud tohle zní jako něco, co právě zažíváte, je možná

projít na článek