Pomáhám firmám zvýšit jejich online přítomnost a budovat kvalitní webové a e-shopové stránky. Specializuji se na online marketing.
/*! elementor - v3.12.2 - 23-04-2023 */ .elementor-widget-text-editor.elementor-drop-cap-view-stacked .elementor-drop-cap{background-color:#69727d;color:#fff}.elementor-widget-text-editor.elementor-drop-cap-view-framed .elementor-drop-cap{color:#69727d;bo
Článek Plánování je zásadní první krok k dosažení úspěchu. se nejdříve objevil na Filip Farník.
Článek Nezapomeňte být tam, kde není konkurence! se nejdříve objevil na Filip Farník.
PPC (Pay-Per-Click) reklama je formou online reklamy s vysokou návratností investic. Tuto formu reklamy lze přesně cílit, rychle nastavit, spustit a výborně vyhodnocovat. Přes PPC reklamu můžete přivést na svůj web cílovou skupinu, kterou potřebujete, a z
SEO základKlíčová slova: Stránky by měly obsahovat klíčová slova, která se váží k tématu a obsahu stránky. Tato klíčová slova by měla být umístěna do nadpisů, titulků, popisků obrázků a do samotného textu.Kvalitní obsah: Obsah stránky by měl být kvalitní
Článek Testujte různé verze reklam a optimalizujte je na základě výsledků. se nejdříve objevil na Filip Farník.
Při zakládání vlastního e-shopu se musíme rozhodnout, zda použít open source řešení jako Prestashop, nebo SaaS (Software as a Service) řešení jako Shoptet. Oba typy řešení mají své výhody a nevýhody, a proto je důležité si tyto faktory zvážit před samotný
Článek V marketingu si stanovte jasný cíl a cílovou skupinu. se nejdříve objevil na Filip Farník.
Marketingové tipy možností, které můžete využít pro svoji webovou prezentací či e-shop.PPC Google Ads, Seznam SklikReklamní systém pro největší vyhledávač nejen v České republice. Nejčastější způsob platby je za proklik na webové stránky. Lze jej využít
Článek Marketing je o tom předat správné sdělení správné osobě a ve správný čas. se nejdříve objevil na Filip Farník.