Testujte různé verze reklam a optimalizujte je na základě výsledků.

Článek Testujte různé verze reklam a optimalizujte je na základě výsledků. se nejdříve objevil na Filip Farník.

projít na článek

Jak neztrácet čas při revizi PPC Kampaní: Průvodce pro sledování důležitých KPI v Google Ads

Chcete-li z PPC kampaní vytáhnout co nejvíc, musíte v Google Ads sledovat důležité KPI. Zaměřte se na metriky jako je míra prokliku (CTR), míra konverze a cena za konverzi (CPC). Když jim porozumíte, oslovíte ty správné lidi a dosáhnete skutečných výsledk

projít na článek

Vydělávejte na zpeněžování webu

V digitálním věku se otevírají nové možnosti pro vydělávání peněz prostřednictvím vašeho webového místa. Jedním z účinných způsobů je využití reklamních bannerů a textové reklamy na Reklama-marketing.cz. Tato zprostředkovatelská reklamní síť vám umožňuje

projít na článek

Vychází nová verze 3.2.6 Prodejny SQL

Právě vyšla nová verze pokladního systému Prodejna SQL 3.2.6. Tato verze přináší podporu platebních terminálu MONETA Money Bank, upozornění na končící platnost EET certifikátu a řadu dalších vylepšení.

projít na článek

Anna Böttgerová

S Pepou Foltou pracuji více než rok v oblasti PPC reklam. Naše spolupráce začala u dvou firem POMPO spol. s.r.o a Simba Toys. Následně mi pomohl udělat i další testovací verze pro některé z mých klientů jako například Grand Optical. Ve svém oboru je jeden

projít na článek

Reklamní platforma

Vydělejte na své stránce díky reklamní platformě Reklama-marketing.cz V digitálním věku se vytváří nekonečné možnosti pro vydělávání na svých webových stránkách. Jedním z efektivních způsobů, jak generovat příjmy, je využití reklamní platformy Reklama-

projít na článek