Marketingové tipy možností, které můžete využít pro svoji webovou prezentací či e-shop.PPC Google Ads, Seznam SklikReklamní systém pro největší vyhledávač nejen v České republice. Nejčastější způsob platby je za proklik na webové stránky. Lze jej využít jak pro obsahové (bannerové) kampaně, tak pro kampaně ve vyhledávání, s širokými možnostmi cílení, jako je remarketing, nákupy, partnerské weby a další.SrovnávačeZviditelnění na těchto portálech lze dosáhnout několika způsoby, nejčastěji prostřednictvím platby za proklik nebo dohodnutého bannerového prostoru. Mezi hlavní srovnávací weby v České republice patří Heuréka, Zboží, Google Shopping a další. Buďte viditelní na správných místech.KatalogyDříve se jednalo o účinnou techniku získávání zpětných odkazů a zviditelnění. Dnes už nemá smysl v 99 % případů věnovat čas výpisům, ale záleží na tom. Zkontrolujte, zda se některé katalogy nezobrazují v relevantních výsledcích vyhledávání mezi prvními. V takovém případě má smysl věnovat svůj čas a vytvořit firemní profil. Doporučuji například firmy.cz, která je úzce propojena s relevantním vyhledáváním na Seznamu.Sociální sítěExistuje několik sociálních sítí, každá se specifickým trendem a cílovou skupinou. To je třeba analyzovat a vytvořit výkonnou marketingovou strategii a publikační plán. Největšími sítěmi z hlediska počtu aktivních uživatelů v ČR jsou Instagram, Facebook, TikTok, LinkedIn, Twitter a další.E-mailingMáte zákazníky a přemýšlíte o snížení nákladů na získání jednoho návštěvníka? Pak byste se měli začít zaměřovat také na e-mail marketing. Důležité je připomenout se zákazníkům, kteří již nakoupili, o vaší značce. Je důležité měřit počet otevření e-mailů, míru prokliků a další důležité klíčové ukazatele výkonnosti. Neposílejte obecné marketingové zprávy, ale jasné nabídky s jasnými CTA (call-to-action).Slevové portályČeská republika je jedničkou ve slevách. Registrace na slevovém portálu je vhodná jen pro některé produkty, ale doporučuji ji, pokud chcete na svůj web přivést velké množství návštěvníků. Nezapomeňte potenciálním návštěvníkům nabídnout produkty, které pro ně mohou být doplňkové.Partnerské webové stránkyExistuje někdo, kdo píše zajímavý obsah o vašem oboru, například blog apod. Pak zvažte spolupráci, relevantní článek o vás s proklikem a další podobné odkazy. Tzv. link building je faktor, na který se doporučuji pravidelně zaměřovat. V budoucnu vám také pomůže zlepšit neplacené (organické) pozice ve vyhledávačích.Offline reklama, televize, rádioZde jsme již daleko od online, ale tento typ reklamy má v marketingu stále své místo a rozhodně doporučuji ji v marketingovém mixu spustit a vyhodnocovat. Bannery, reklamní letáky v místech, kde se nachází cílová skupina. U plakátů využijte například plakatov.cz.Nezapomeňte být tam, kde není konkurence!A další Marketingových strategií a propagačních příležitostí je celá řada. Vždy záleží na konkrétních požadavcích Článek Online příležitosti tipy, kde můžete získat nové zákazníky se nejdříve objevil na Filip Farník.
Úvod do fotobanky Shutterstock Fotografování do fotobanky Shutterstock může být skvělou příležitostí pro vydělávání peněz ze svých fotografií. Shutterstock je jednou z největších online databází stockových fotografií a videí, kterou...
projít na článekeWay-CRM Online je budoucnost. A proto máme radost, že vám můžeme představit další novinky v eWay-CRM Online doplňku pro Microsoft 365. Nové funkce se zaměřují na vylepšení správy e-mailů a organizace kontaktů a mohou výrazně zjednodušit některé drobné úk
projít na článekDěkujeme za Váš zájem o myFox. 83% zákazníků se chce na služby rezervovat online. Šetří to čas jim, a také Vám nemusíte odbíhat k telefonu, ani přepisovat SMSky do diáře. Při online rezervaci přes myFox zákazník uvidí, kdy máte volno, a vybere si vyho
projít na článekPříspěvek Jak objevit nové obchodní příležitosti v zahraničí pochází z eStation.cz | Tvorba www stránek
projít na článekV době pandemie koronaviru využíváme výhody online businessu v maximální možné míře. Spustili jsme intuitivní verzi online katalogu reklamního textilu a reklamních předmětů, které jsou pro zákazníky velmi jednoduché a uživatelsky přístupné z pohodlí domov
projít na článek