V marketingu si stanovte jasný cíl a cílovou skupinu.

Článek V marketingu si stanovte jasný cíl a cílovou skupinu. se nejdříve objevil na Filip Farník.

projít na článek

Jak získat cílovou URL produktů v dynamickém remarketingu či produktových kampaní v Google Adwords

Dynamický remarketing nebo produktová reklama v Google Adwords je skvělý nástroj výkonnostního marketingu. Má však menší chybu ve vyhodnocování úspěšnosti jednotlivých produktů se nelze dostat na cílovou adresu prokliku na určitý produkt. Vysvětleme si

projít na článek

Pravidla efektivního marketingu

Investice do marketingu se musí vrátit Nejdříve musíme určit, kdo jsou vaši potenciální zákazníci, kde je najít a jak je nejlépe oslovit. Vaši cílovou skupinu pak přesvědčíme, aby se stali vašimi uživateli nebo platícími zákazníky. Zvolit placenou rekl

projít na článek

Výběr vhodné barevné palety pro konkrétní cílovou skupinu

II. B. Barevná paleta Výběr vhodné barevné palety pro konkrétní cílovou skupinu Výběr správné barevné palety je klíčovým prvkem při navrhování webového designu. Barvy mají silný vliv na vnímání stránky uživateli a mohou ovlivnit jejich náladu, emocionáln

projít na článek

Nová vedoucí marketingu ŠKODA AUTO

Na pozici vedoucí marketingu ŠKODA AUTO Česká republika nastupuje Martina Zimmermann.

projít na článek

Uvedení produktů na trh – Vegaflor kampaň

V prvním kvartále roku 2019 jsme pracovali s historickou značkou hnojiv Vegaflor. Cílem bylo znovuuvedení značky na trh, tentokrát však v nové, svěží formě. Vyjma kompletně přepracovaných etiket reflektující positioning, cílovou skupinu, současné trendy a

projít na článek