Dynamický remarketing nebo produktová reklama v Google Adwords je skvělý nástroj výkonnostního marketingu. Má však menší chybu ve vyhodnocování úspěšnosti jednotlivých produktů se nelze dostat na cílovou adresu prokliku na určitý produkt. Vysvětleme si to na jednoduchém příkladu. Pokud se uživateli zobrazí reklama na dynamický remarketing či produktová reklama na produkt XY a klikne na ni, bude přesměrován na cílovou URL, která je přiřazena danému produktu v datovém zdroji Merchant centra. V Google AdWords a Google Analytics uvidíte, že proklik byl atribuován cílové URL, kterou jste nastavili jakou výchozí cílovou URL reklamy. Nezjistíte tak, na jaké produkty zákazníci chodí nejčastěji, jaké produkty mají největší míru opuštění či jak dlouho si zákazník analyzovaný produkt prohlížel. Dle vyjádření podpory Google Adwords se v budoucnosti sice chystá aktualizace reportování takových reklam, přesné datum však není známo. Řešením problému je tedy manuální značkování reklam, resp. produktů v Merchant Center datovém zdroji. Bližší informace o potřebných změnách naleznete v tomto dokumentu. K úpravě manuálního značkování popsaného v dokumentu je třeba úprava feedu programátorem. Další možností nastavení značkování by bylo využití externí služby na zpracování feedu například Mergado.
Je Google zlo, nebo dobro? Přečtěte si náš článek a možná budete překvapeni. Google Inc. (Google) je celosvětově významná společnost, který má největší zisk z reklamního systému Google AdWords. Zakladatelé Google jsou dva muži: Larry Page a Sergey Brin. A
projít na článekPPC (Pay-Per-Click) reklama je formou online reklamy s vysokou návratností investic. Tuto formu reklamy lze přesně cílit, rychle nastavit, spustit a výborně vyhodnocovat. Přes PPC reklamu můžete přivést na svůj web cílovou skupinu, kterou potřebujete, a z
projít na článekFaktury za Google Workspace vám zasílá přímo Google, případně český Google Partner (pokud např. nejste plátce DPH a potřebujete fakturu od českého subjektu). Kde ale najdete faktury např. za rozšíření prostoru na Google Disku? Mrkněte na pay.google.com ne
projít na článekPopis pracovní pozice: Správa výkonnostních PPC kampaní v systémech Ads, Sklik, Facebook a kampaní na zbožových srovnávačích (Heuréka, Zboží.cz) pro menší a větší e-shopy Příprava strategie, podkladů pro nabídky Reportování výsledků Revize a vyhodnocení
projít na článekV dnešní době digitálního věku je reklama klíčovým prvkem pro úspěch každého podnikání. Jednou z nejefektivnějších cest k zviditelnění a dosažení svých cílových klientů je využití reklamní sítě Reklama-marketing.cz. Tato síť nabízí inzerentům jedinečnou p
projít na článek